What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verkocht: Taito Egret 3 Arcade Cab

Status
Not open for further replies.

MarsMan

Combo Keeper
Verkocht: fantastische cab in top conditie!

- Originele Samsung Flat beeldbuis (horizontaal of verticaal monteerbaar).
- Monitor is perfect, heeft geen krassen en geen screenburn.
- 3-Sync (15/24/31 KHz) Wei-Ya chassis (dus ook te gebruiken voor een gameconsole en Mame-PC via de VGA aansluiting).
- Nieuw Control Panel (2 player) met nieuwe buttons & sticks.
- Inclusief marquee holder van plexiglas (niet op de foto's)
- Inclusief alle sloten en sleutels.
- Werkend te zien

Stuur een PM voor meer info.

dscf7529p.jpg

dscf7514g.jpg

dscf7521f.jpg

dscf7531f.jpg

dscf7540h.jpg

dscf7550i.jpg
 
Geen interesse maar...goddamn, wat een uitzonderlijk plaatje en wat een prijs...Ik zeg verkoop op arcade otaku , op een pallet zetten en rentenieren de rest van je leven ^^...
 
Pracht apparaat. Voor mij helaas net een maandje te vroeg anders was ik er gelijk op gesprongen.
 
Zei ik ook toen ik de E3 nog niet kende. ;) Succes met de verkoop, Ziet er top uit!
 
ckong":rfqos55n said:
Ha, dat is een bekende cab! :D Nette prijs overigens.

Klopt Erik 😉 helaas moet ik er afstand van doen maar ik kan er vast iemand anders gelukkig mee maken.
 
ruilen voor me NAC ;-)

Dat is echt een mooie Cab. e3 is wel een favoriet van me, maar helaas geen cash.
Nu ook al helemaal niet nou ze me auto leeggehaald hebben.
 
Helaas verkocht maar voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Niet aan Nozomi helaas... een gelukkige duitser.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top