What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

VERKOCHT: Sega New Astro City Cabinet

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Te Koop:

Sega New Astro City cabinet

Uit de eerste import aktie van Rklok. In gebruikte maar goed onderhouden en schone staat. Heeft wat arcade schrammetjes maar dat heeft wel z'n charme. Artwork is nog intakt. Volledig werkend getest met PCB's van Vintage tot Cave SH3 en zelfs Naomi. Voltage is regelmatig gechecked.

- Origineel ZGAN Sega 2L6B control panel (Seimitsu LS32 Sticks)
- Nanao MS8 (15/24K) scherm met geweldig scherp beeld
- Originele marqueeholder aanwezig
- JAMMA compatible, Originele bedrading.
- Compleet met alle sloten en sleutels
- Met originele PSU + Stereo AMP combinatie
- Muntproever Japanse Yen
- Beeldscherm kan horizontal of verticaal gezet worden.
- Inclusief 300W Stepdown converter

AfhaalPrijs: €500,-

Betaling Contant, PB of Paypal.

fs_nac01.jpg


fs_nac02.jpg


fs_nac03.jpg


fs_nac04.jpg


fs_nac05.jpg


fs_nac06.jpg


fs_nac07.jpg
 
hoi

hier heb ik wel oren naar

sorry voor de vraag maar is dit een jamma aansluiting??


greetz
 
7275CD Gelselaar in NEDERLAND. ;) Je woont toch in Frankrijk?
 
yep maar ben onderweg naar Nederland
moet even kijken of ik met een passend voertuig kan komen, hangt van een paar factoren af
 
Ok, Moet ie effe op HOLD? Maar laat me wel bijtijds weten wat je doet.
 
hoi even nog niet

als ik zeker ben dat ik de geschikte wagen heb dan meld ik mij weer, moet nog van alles regelen
ook met het thuisfront die met smacht op nog een kast zitten te wachten :D
 
zpeakabonk":wbgx0ee7 said:
hoi even nog niet

als ik zeker ben dat ik de geschikte wagen heb dan meld ik mij weer, moet nog van alles regelen
ook met het thuisfront die met smacht op nog een kast zitten te wachten :D

Succes! :mrgreen:
 
Ik snap er ook niets van Henk. Ik zit me al dagen in te houden en mijzelf voor te houden "je hebt al twee Astro's en een Blast"...

Een Astro kopen als deze, helemaal compleet, is een koopje voor 500. Ik heb ik weet niet hoeveel geld uitgegeven aan allerlei losse onderdelen destijds om de mijne zo mooi en compleet te maken. Panels, sloten, sleutels, coin covers, locking tongues, you name it.

Iemand, koop dat ding, anders heb ik straks een boze vriendin!
 
joeks":227p9pum said:
Een Astro kopen als deze, helemaal compleet, is een koopje voor 500. Ik heb ik weet niet hoeveel geld uitgegeven aan allerlei losse onderdelen destijds om de mijne zo mooi en compleet te maken. Panels, sloten, sleutels, coin covers, locking tongues, you name it.

[offtopic]
+1. Mijn NAC heeft me ook meer dan 1000E gekost in totaal. Nozomi members intussen verzadigd met cabs?
[/offtopic]
 
Cageman":3riticj9 said:
[offtopic]
+1. Mijn NAC heeft me ook meer dan 1000E gekost in totaal. Nozomi members intussen verzadigd met cabs?
[/offtopic]

ik niet :mrgreen:
 
mijn vriendin is boos genoeg anders stond hij al bij mij te pronken met een vertical shooter
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top