What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

VERKOCHT: Sega Net City (Sitdown Conversion)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
VERKOCHT:

Sega Net City SD (Conversion)

Volledig gerestaureerde sitdown candy cab in top staat.

- Original 2L12B panel with Sanwa parts
- Original Sega parts and artwork used
- Original JVS Spec
- Euro muntproever
- 220v
- Sanwa 31K Screen (klein beetje burn)
- Lichte schade aan rand marquee holder.

Prijs: €500,-

*Geen gamehardware inbegrepen

nc01.jpg


nc02.jpg


sega_lineup_tate01_edit.jpg


sega_lineup03_edit.jpg


nog meer detail foto's:
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc01.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc02.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc03.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc04.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc05.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc06.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc07.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc08.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc09.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc10.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc11.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc_screen01.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc_screen02.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc_screen03.jpg
http://www.pixinspace.com/arcade/netcity/nc_screen04.jpg
 
Cageman":1ehvtihh said:
Supergoedkoop.. Maar waarom? NNC in aantocht?

Maybe. :) Maar kan helaas niet meer dan 3 cabs kwijt dus bij deze. Maar tis allemaal nog niet zeker hoor.
 
Wat een goede prijs Henk! Ik wou dat ik de ruimte en het geld had, maar moet ook genoeg ditchen.
Succes met de verkoop! En natuurlijk met hopelijk je nieuwe aanwinst!
 
Deze cab is echt in een prachtige als nieuwe staat mensen! Het is inderdaad dat ik mn boel thuis ook nog niet op orde heb dus hem ook niet kwijt kan :(
 
Nu ook op MP. (sloop em nog liever eigenlijk) Doe een bod mensen, Heb ruimte nodig. :)
 
Doe een bod ook nog ....... :shock:

Ben zelf in de laatste fase in de aankoop van nog nog een classic pinball, anders had ik de loper uitgelegd voor dit minte exemplaar.

Cablozen, sla je slag !

Succes Henk !!
 
ElPancho":2q9y4kit said:
Doe een bod ook nog ....... :shock:

Ben zelf in de laatste fase in de aankoop van nog nog een classic pinball, anders had ik de loper uitgelegd voor dit minte exemplaar.

Cablozen, sla je slag !

Succes Henk !!

Thanks Onno! :)
 
Ik koop hem denk ik nog liever om in opslag te zetten dan dat ie voor minder gaat en voorzien wordt van gloednieuwe MAME stickers met een stuk of 30 gaten erbij in het controlpanel :s
 
Cageman":322r3phg said:
ne0":322r3phg said:
voorzien wordt van gloednieuwe MAME stickers met een stuk of 30 gaten erbij in het controlpanel :s

NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

:shock: Inderdaad, Denk dat ik em maar direct van MP verwijder. We zien wel...
 
Ben benieuwd, Henk. Die cab is veel meer waard dan wat je er voor vraagt, imo. Afdingers moet je gelijk de deur wijzen ;-)
 
Weet ik maar heb de ruimte ook nodig voor wat anders. Heb veel belangstelling uit Frankrijk trouwens. :)
 
Picture request op Neo-Arcadia ook hier toegevoegd. Nog meer pics dus.
 
Ik ga morgen naar de bloedbank om te vragen hoeveel liter ze nodig hebben voor 550 euro. Wat een schandalig goede deal maar wat een schandalig waardeloze timing...
 
Ken":37d74yhe said:
Ik ga morgen naar de bloedbank om te vragen hoeveel liter ze nodig hebben voor 550 euro. Wat een schandalig goede deal maar wat een schandalig waardeloze timing...

:lol:
 
Ken":2p8s6j5w said:
Ik ga morgen naar de bloedbank om te vragen hoeveel liter ze nodig hebben voor 550 euro. Wat een schandalig goede deal maar wat een schandalig waardeloze timing...

:lol: Wat een waus!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top