What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

VERKOCHT: Mushihime-Sama Futari 1.5 kit

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Te koop:

Mushihime-Sama Futari 1.5 kit

Alles op de foto's. (Nee, niet de Blast City) 😉

Nozomi Prijs: € 535,- (NL Verzonden)

Payment PPgift please, Thanks.

fs_futari01.jpg

fs_futari02.jpg

fs_futari03.jpg

fs_futari04.jpg

fs_futari05.jpg

fs_futari07.jpg

Da Dude":j00f0nhb said:
Wat veel Cave pcb's ineens te koop.
zijn de cave shmups "uit" ofzo ;-)

Veel voor op dit forum. En 'uit' zeker niet, heb er nog een paar. :) Zijn alleen te duur om op de schap te laten liggen. In mijn geval dan.

Casey120":2ee0r0tk said:
Waar was jij verleden Maand :shock:

Die moet wel zo weg zijn voor die prijs .

Normaal gesproken wel ja. De meeste mensen zijn blut denk ik. Maar hij staat er pas een paar uur op. Meestal verkoop ik zoiets binnen het half uur maar tis nog steeds een bak geld voor veel mensen.

Toen ik de mijne verleden maand kocht kon ik toevallig uit 3 kiezen geloof ik , dat speelt misschien ook mee .
Met Ketsui en DFK BL was het verleden maand trouwens het zelfde verhaal en dan ineens komt er een tijd niks meer voorbij en ben je hem zo kwijt .

De eerste DoDonpachi en Dangun feveron zijn nu ineens weer hot :lol:

Meestal verkoop ik zoiets binnen het half uur maar tis nog steeds een bak geld voor veel mensen.
Vlak na de vakantie is iedereen toch weer een aardige bups geld kwijt.

Ik was mushihimesama binnen 5 minuten kwijt op shmups. En hoefde er niet eens een ad voor te zetten. Kreeg gewoon een PM 'via-via'. Er waren een paar mensen heel erg op zoek, blijkbaar ;-)

Mushi is inderdaad erg gelieft totdat je futari gespeelt hebt. ;) Zit ook wel wat prijsverschil in.

Gratis kick voor Henk.

Op Shmups.com zitten ze echt enorm te jammeren over het feit dat ze de europese PCB's allemaal te duur vinden; en dat mensen hun prijzen eigenlijk moeten laten zakken. Ja, daaag. Als je iets echt graag wilt, trek er dan een paar tientjes meer voor uit ;-)

Ja maar kom op zeg , een Mushi 1 full kit voor $ 600,- = € 410 zag hij voorbij komen , gelooft ie het echt zelf ?

Precies, Je hebt enorme zeikers op 'shmups' zitten en dat onthoudt ik zeker. Op een gegeven moment ga je toch wegblijven denk ik. Tnx voor de kicks guys! :)

Als jullie beiden je Mushi 1 zo kwijt zijn zegt dat toch al genoeg !
Futari is de afgelopen weken toevallig veel voorbij gekomen , ik zou hem even in de wacht zetten want de prijs is gewoon erg goed .

Het is dat Tonk zijn eigen in moet houden daar van de Mods want normaal klapt ie er gelijk op om die Gozer terecht te wijzen :lol:

Korte veiling..! openingsbod is ook minimale reserve..? Succes met de sale iig. Hopelijk gaan er een paar gasten lekker tegen elkaar opbieden..!

Cageman":2haq2bfb said:
Korte veiling..! openingsbod is ook minimale reserve..? Succes met de sale iig. Hopelijk gaan er een paar gasten lekker tegen elkaar opbieden..!

Yup, Ebay is altijd een gokje. Er is inderdaad geen 'reserve'. Kunnen jullie meegenieten. :) Er zijn op dit moment 12 watchers.

Status
Not open for further replies.
Back