What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Verkocht!] Marquee collectie

Status
Not open for further replies.

Pat7o

TATE Mode Pilot
Joined
Jan 20, 2008
Messages
561
Reaction score
0
Location
Rotterdam
Te koop alle marquees hieronder op de foto; alleen in 1 koop; allemaal origineel, geen repro. (ik hou er 4 zelf, nl Fighting Vipers; Virtua Striker 3; Daytona usa 2 en The Punisher)
een aantal van glas, de meeste van plexiglas of vinyl.
200 Euro of pm me een bod.
Alleen ophalen ivm grootte en gewicht.

PIC_0002-2.jpg

PIC_0003-2.jpg

PIC_0004-3.jpg

PIC_0005-4.jpg

7-1.jpg

PIC_0008-1.jpg
 
Ga je hier geen spijt van krijgen?
Een collectie als deze heb je niet snel terug.
 
almighty":1qz60o1r said:
Ga je hier geen spijt van krijgen?
Een collectie als deze heb je niet snel terug.

:) Natuurlijk ga ik daar spijt van krijgen...er zitten een paar zeldzame tussen die je nooit ook maar ergens te koop ziet staan...maar aan de andere kant; ze zitten nu alleen in een doos en bij iemand anders komen ze misschien beter tot hun recht aan de muur in hun gameroom.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top