almighty":2cz0wdgr said:Zelf heb ik Majyuuou King of Demons op het oog, zeer mooie game, check hem maar eens op youtube.
laatst (2 dagen terug) liep er eentje af voor 220,00GBP, kennis van mij had ook geboden en helaas was zijn max net overschreden.Hij baalde er flink van wat ik me goed kon voorstellen aangezien deze game zelden 'Mint' tegenkomt.Baki":9p2m7qjq said:almighty":9p2m7qjq said:Zelf heb ik Majyuuou King of Demons op het oog, zeer mooie game, check hem maar eens op youtube.
Die is idd erg vet. Die wil ik ook nog eens aan mijn collectie toevoegen. Wel een prijzige game helaas![]()
Ja deze is overpriced, 200/275,00 max (moet hij wel mint (zover dat kan) zijn.Baki":pjkird43 said:Die RR R2 is echt veel te duur hoor Almighty! Ik zie die voor veel minder voorbij komen.
almighty":1kjnc8ty said:Ja deze is overpriced, 200/275,00 max (moet hij wel mint (zover dat kan) zijn.Baki":1kjnc8ty said:Die RR R2 is echt veel te duur hoor Almighty! Ik zie die voor veel minder voorbij komen.
almighty":192wf9ha said:Ach morgen krijg ik m'n cart binnen met een beetje geluk, eerst eens kijken/spelen of hij die pegels wel waard is.![]()
Veel games zijn soms gewoon duur o.i.d, spreek je dan van; 'dat is het gewoon niet waard of wat een gek er voor geeft'goatboy":nwyvucas said:almighty":nwyvucas said:Ach morgen krijg ik m'n cart binnen met een beetje geluk, eerst eens kijken/spelen of hij die pegels wel waard is.![]()
De game is het geld niet waard Marc maar tis wel een technisch klein wonder deze game.
ZiEk":1qsaozix said:wordt steeds erger met die prijzen, lang niet meer gecollect en met de prijzen van tegenwoordig denk ik niet meer dat ik er aan begin.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 228wt_1147
EUR 605,00 voor earthbound
wel harde shit mighty met je sfc collectie.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 754wt_1147
Ongeveer EUR 299,08 voor 'Do re mi'
die leuke pareltjes zijn eng.
Heb je al wat sfc games Henk of ben je net begonnen, altijd leuk om andermans sfc collectie te ziengoatboy":2tnw00iw said:Staat vanaf nu ook op m'n 'wanted' lijst.![]()
Staat ook op mijn lijstje, nog redelijk betaalbaar.Ghost Chaser Densei