What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Veiling displays nog maar 2,5 uur voordat hij sluit

P-Nut

Candy Cab Regular
Hoi,

Ik zag onlangs een veiling van displays en voornamelijk touchscreen.
https://www.bva-auctions.com/auction/index/12910

De prijzen waren na dag 1 absurd hoog dat ik er van af zag om maar iets te bieden.
Nu kijk ik nogmaals en de prijzen zijn aanzienlijk beter nu.
Ik heb een vermoeden dat een grapjas op alles absurde bedragen had geboden.... en was stiekem benieuwd hoe hoog hij was geëindigd.


De kavel begon met 500 items en er zijn nu nog een 160 over.

Ik dacht een 42inch 4:3 scherm te zien maar geen manier om dit te verifiëren.
(nog niet op geboden https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12910/4709639).

Verder een leuke 55 inch LG monitor eventueel voor een digitaal flipper projectje ofzo :P
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12910/4709737

Of kleine 8/10 inch schermpjes
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12910/4709661

verder een hoop touchscreens voor een prikkie.

Misschien iets voor de hobbyisten
 
ik zoek een 4:3 plasma om shmups op te spelen, zie alleen niet zoveel heil in dit soort veilingen, omdat ik de kosten niet prcies weet
 
ik heb ooit 3 van dat soort screens gekocht op een veiling, maar die waren echter niet aan te sluiten, waren bedoeld voor in laptops. Dus geen VGA aansluiting of zo. Kon er totaal niets mee.

Ik heb geen idee van deze screens, maar er staat helemaal niets bij over de aansluitmogelijkheden dus wellicht oppassen dat je weet wat dit is, anders heb je er wellicht helemaal niets aan.
 
Komen wel hoop extra kosten bij die BVA veiling.
Had ooit eens wat leuks gekocht voor 25,= en uiteindelijk een rekening van 42,= !

Goed lezen dus 8)
 
ik heb ooit een reclame display gekocht van samsung bij een veilingsite. BVA of Daanauctions 1 van de 2.

Ik heb er een hele vette vertical shmup 'arcade' voor teruggekregen :)

Maar idd btw en veilingkosten maar dat is bijna altijd het geval bij zulke veilingen. Ben benieuwd of je nog wat heb gescoord psy :)!
 
Back
Top