What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Update uit d's zolder

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Nice man, de Naomi rocks, de andere 2 cker niet mijn smaak, maar de games zijn vet!!

Fijne dagen nog allemaal ;)
 
Ja, Top die Naomi! :) Cart based of GD-Rom Naomi? Heb je geen Marquee holder?
 
Psykick":1d7qh9az said:
Nice man, de Naomi rocks, de andere 2 cker niet mijn smaak, maar de games zijn vet!!
Tja, geld he. Als ik geld had, zou ik jullie uitnodigen in mijn arcade :D

goatboy":1d7qh9az said:
Ja, Top die Naomi! :) Cart based of GD-Rom Naomi? Heb je geen Marquee holder?
cart, geen marquee holder nee.

almighty":1d7qh9az said:
nice d en je ok baby had daar nog mooi bij gestaan :P
Zat ik ook aan te denken.
Hetgeen dat ik echt graag op zolder zou willen hebben is een sit down race cabinet. En daarna nog een light gun game ofzo en nog een zootje kasten.
Probleem met die racers is dat ze groot zijn. Moeilijk te vervoeren, etc. Mocht er iemand ooit een dubbele race cabinet zien die die wilt splitten dan zou ik best mee willen doen. Laatst in Amsterdam een Rave Racer voor 300 euro :shock: Alleen die was niet demonteerbaar (gelijmd, etc zei de veroper)
 
goede setup, het regent naomis ineens. heb je echt een superdeal aan gehad... 😉
die cab in t midden (n-style meen ik?) heb ik ook gehad, en heb nog steeds een beetje spijt dat ik die heb weg gedaan. speelde echt geweldig, mooie hoek van het scherm en makkelijk van voren te openen.
 
Pat7o":2gecd2o4 said:
goede setup, het regent naomis ineens. heb je echt een superdeal aan gehad... 😉
die cab in t midden (n-style meen ik?) heb ik ook gehad, en heb nog steeds een beetje spijt dat ik die heb weg gedaan. speelde echt geweldig, mooie hoek van het scherm en makkelijk van voren te openen.
klopt, die is getate met 10 seconden!
beide rechts zijjn masterplays.
in het midden 25", rechts 19".
25" = tate-able, stereo
19" = niet tate-able, mono
Let dus goed op dat je een 25" bemachtigt en niet een 19"
 
d, staan hier alleen de cabs of verzamel je ook nog andere import?(consoles,games)
 
Ik heb beneden een zooitje ps2 fighters, racers en retro games, die speel ik me ps3.
In slaapkamer een gamecube met f-zero gx, wavebird en component kabel voor beste beeld! :)
 
Back
Top