What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Unieke cab in Nederland....

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Ik denk dat ik met enige zekerheid kan zeggen dat dit de 2 enige in Nederland zijn.... Namco Consolette 26... wat een dingen, echt wel Japans!!!

20110129Consolette.jpg
 
Bijzonder: ja. Uniek: ja. Mooi: nee,

Wat voor techniek zit er eigenlijk in?
 
Tis een Jamma cab... Ik vind hem gaaf met die Japans/industrial look..
 
Hey, Gaaf om te zien. In het echt nog gaver denk ik. (ahem!) 😉

Wat voor bouwjaar heeft ie eigenlijk? Aero tijdperk? Stukje historie in ieder geval, Tof! Heb zo'n idee dat deze niet in nederland blijft.
 
Afschuwelijk ding, wel erg cool dat dit soort cabs tegenwoordig via nederland west europa in gaan. Benbenieuwd naar de rest, zag dat de pony in elk geval direct weg was dus zal met de rest ook geen probleem zijn. Houdt er een paar hier guys, zelf helaas geen ruimte meer...
 
Apart en daardoor eigenlijk best een mooie cab op zijn eigen manier.
 
Die blauwe kap is wel mooi, maar dat stickgedeelte lijkt me nu niet echt confortabel.

Wel cool, dat je gewoon zulke unieke kasten hebt.
 
Ja ik vind het "zwevende" effect van de controlpanel wel cool, maar hij heeft veel meer een retro waarde....
 
Wat een lelijk ding. Maar wel uniek idd. :)
 
Echt een geinig ding en mooie kleur blauw, moet toch gauw weer eens komen kijken 😉
 
Ik vind hem wel wat hebben met die chromen buizen CP .

De 18 " Mini versie is helemaal Kicken .
 
Die zwevende panel heeft wel wat ja, maar player 1 moet met zijn hand in de lucht hangen om op de knoppen te kunnen drukken, niet echt praktisch. Geen ruimte bijna om je pols op te leggen. Voor de rest gewoon apart, maar cker niet mijn smaak.
 
Die 18" versie had die oostenrijker op AO toen te koop, die was nog lelijker dat dit apparaat :) Nee, niet mijn ding, maar ieder zn meug toch. Wel grappig omdat ie zo apart is, en daarom zal ie ook wel snel naar iemand gaan die kickt op "omg teh rarez"
 
Ja hij zal denk ik wel naar een Franse of Engelse collector gaan. Ik zou eigenlijk van elke cab een exemplaar moeten achterhouden om ooit eens een soort van museum te beginnen. Maar ja dat zit er financieel nog niet in ;)
 
Financiën is een kwestie van prioriteiten 😉

Ik bedoel eten .... schoenen voor je kid .... hypotheek .... zit een hoop rek in ... heb je het echt nodig allemaal ......





Just kidding.
 
Wel gaaf dat je dit soort dingen ff post trouwens ronnie, of ze nou mooi of lelijk zijn :)
 
Helemaal mee eens.

Maar ik zou toch elke nieuwe soort Cab goed fotograferen. Puur als naslag.
 
Back
Top