What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Under Defeat voor Dreamcast is een go!!!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Heb de game vandaag eindelijk gespeeld. Vette shooter en de detail in de graphics is best ziekelijk imo. Alleen al de iron wires van de 2de boss die afknappen als je delen van de boss sloopt zegt genoeg imo. Echt een top shooter en een must voor iedere fan van het genre.
 
Nog twee weekjes en dan kan deze jongen ook eindelijk los gaan op de Under Defeat ;)
 
Vanavond heb ik er een goede avond met Under Defeat opzitten... echt wat een heftige shooter. Zeker als je deze met een VGA box speelt en het geluid open :) Goede graphics, goede soundtrack en heel veel explosies. Vette gameplay dus.

Begint wel snel gewoontjes te raken doordat je alles heel makkelijk kan memoriseren maar desalniettemin zeker een van mijn favo shooters op het moment.

Nog andere mensen die deze game geregeld spelen?
 
Back
Top