Sega heeft vandaag bekend gemaakt dat het recent uitgebrachte Dreamcast spel: Under Defeat, geheel is uitverkocht. Gek genoeg zijn er nog wel een paar exemplaren beschikbaar van de Limited Edition, dus als je het spel nog niet hebt grijp je kans!
Op dit moment worden de voorbereidingen getroffen voor de tweede druk van Under Defeat. Dit geld overigens alleen voor de normale uitgave, van de Limited Edition worden geen nieuwe exemplaren gemaakt.
Gameholic":32x9rqey said:Heb de mijne potverdorie nog steeds niet binnen van Playasia... Als mijn LE zoek is geraakt ga ik dus echt wel heel hard doorflippen...
Even geduld dus nog
Gameholic":36ovj71g said:Heb de mijne potverdorie nog steeds niet binnen van Playasia... Als mijn LE zoek is geraakt ga ik dus echt wel heel hard doorflippen...
Even geduld dus nog
R-Type":v0ngvwfk said:Gameholic":v0ngvwfk said:Heb de mijne potverdorie nog steeds niet binnen van Playasia... Als mijn LE zoek is geraakt ga ik dus echt wel heel hard doorflippen...
Even geduld dus nog
Play-Asia?
Verwacht dan een brief van de Douane voor een BTW aanslag.
Baki":1fkz7vfc said:Onzin, P-A zet er altijd op dat een sample is en ook de waarde is lager bij mij.
Ik heb al vaak bij ze besteld en heb pas 2 maal douane shitness gehad.
ManoRevolver":ofr0xwh6 said:Ik heb bij ELKE bestelling via P-A douane kosten moeten betalen.
ZELFS toen ik een keer een gratis item ter vervanging kreeg!
Maar goed, thats part of the game, je weet dat die kosten erin kunnen zitten.
ManoRevolver":17z7cht0 said:Part of the game als in; je weet dat je bijna altijd douane kosten moet betalen als je iets bij P-A.com koopt.
En hoe genaaid met een ram cart? Ik heb ook eens iets gehad wat het niet naar behoren deed, en kreeg gewoon een nieuw item toegezonden zonder daarvoor extra kosten te moeten betalen, of het defecte item terug te zenden.