What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TWIN RACERS TE KOOP

jjj080

Button Masher
Zoals aangegeven in mijn voorstellingstopic, hebben wij vlgde twin racers te koop :

- TWIN DAYTONA USA WOODEN VERSION : 1.000,00 € : in uitstekende staat
- TWIN SEGA TOURING CAR CHAMPIONSHIP : 800,00 € : in mooie staat
- TWIN SEGA RALLY CHAMPIONSHIP : 600,00 € : mindere staat

alle toestellen technisch ok, mooi beeld, feedback ok etc...

ook nog :
- CRAZY TAXI : 600,00 €
- SURF PLANET : 250,00 €

verder nog vele andere cafespelen

enkele hiervan op onze kapaza shop :

http://shop.kapaza.be/cafespelenvlaeminck

foto's op aanvraag : mailen naar jan@cafespelenvlaeminck.be

mvg

jan
 
jjj080":2f1hfhw3 said:
Zoals aangegeven in mijn voorstellingstopic, hebben wij vlgde twin racers te koop :

- TWIN DAYTONA USA WOODEN VERSION : 1.000,00 € : in uitstekende staat : VERKOCHT
- TWIN SEGA TOURING CAR CHAMPIONSHIP : 800,00 € : in mooie staat : VERKOCHT
- TWIN SEGA RALLY CHAMPIONSHIP : 600,00 € : mindere staat : VERKOCHT

alle toestellen technisch ok, mooi beeld, feedback ok etc...

ook nog :
- CRAZY TAXI : 600,00 € : GERESERVEERD
- SURF PLANET : 250,00 €

verder nog vele andere cafespelen

enkele hiervan op onze kapaza shop :

http://shop.kapaza.be/cafespelenvlaeminck

foto's op aanvraag : mailen naar jan@cafespelenvlaeminck.be

mvg

jan


iemand van arcade belgium heeft optie genomen op daytona en rally :D
 
Leuk dat hier eens wat passeert uit mijn streek. Jammer genoeg zelf geen plaats meer voor nog een twin racer.

Hebben jullie in west en oost-vlaanderen nog locaties met nieuwe arcade racers (2008+) of is zoiets in België niet meer rendabel?
 
seba":3bggahgk said:
Leuk dat hier eens wat passeert uit mijn streek. Jammer genoeg zelf geen plaats meer voor nog een twin racer.

Hebben jullie in west en oost-vlaanderen nog locaties met nieuwe arcade racers (2008+) of is zoiets in België niet meer rendabel?


nieuwe racers kopen wij niet meer... te duur en niet rendabel, jammer genoeg...

wij hebben nog een dubbele sega club kart european session staan in 9600 ronse, sporthal rosco en

sega daytona 2 twin in funkafee, zwevegem

that's all

grtz

jan
 
Back
Top