What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Trouble in paradise *part trois*!!

rklok":21uvwny9 said:
almighty":21uvwny9 said:

+ 4 = 6 !!

Pooyan ??
El Pancho ?
Psykick ?

Allemaal gasten met meerdere cabs :)

Ben op zich niet tegen, maar moet wel goed georganiseerd worden, vooral voor en na het event. IC 09 was wat dat betreft een beetje houtje touwtje geknutsel. Ik zou het vreselijk vinden als er wat met mijn cabs en/of games gebeurt.

Maar inderdaad, Ronnie zou hier mooi een inkoopactie aan kunnen koppelen. En als het ergens in het voorjaar/vroege zomer van 2010 wordt georganiseerd heb je voldoende tijd om er veel publiciteit aan te geven. En geloof maar dat er veel belangstelling zal zijn van mainland europe. Zeker als er geen IC 10 UK komt. Het zou misschien ook een mooie combi zijn met een flipper event.


Misschien een idee om daar serieus werk van te maken. Apart, besloten, plekje misschien op het forum?
 
Idem hier.

Ik koop liever een extra cab (inkoopactie speciaal voor het event) dan dat ik ga slepen met cabs die op zolder staan ....
 
Ik kan van huis uit al 4 cabs leveren en zat games ;) Wellicht met de inkoopactie nog wat erbij hehe...

Zal flinke organisatie zijn, maar dat moet voor Ronnie niet zo'n probleem zijn, die zit er toch al met zijn neus middenin.

Ik zou met cab inkoopactie cker Duitsland, Belgie en Frankrijk er bij betrekken met hele scherpe prijzen kan je een flinke berg aan cabs laten komen en mensen er warm voor krijgen.

Ben benieuwd, maar waar een wil is, is een weg!
 
Je hebt de ruimte al Ronnie en als je nu toch een nieuwe shipment gaat doen, waarom niet?
 
Ken":w6tda738 said:
Je hebt de ruimte al Ronnie en als je nu toch een nieuwe shipment gaat doen, waarom niet?

Met alle respect voor de ruimte van Ronnie, maar dat zal waarschijnlijk te klein zijn voor een IC 10 NL. Als je genoeg cabs kwijt wil, en als je op veel bezoekers rekent, gedurende een weekend, dan moet je meer denken aan een (dorps-)zaal. Heb je ook faciliteiten zoals een bar :D , sanitair, parkeerruimte, stroomvoorziening ed. Er zijn genoeg zalen beschikbaar, lijkt me. Liefst niet al te ver naar het westen (voor onze oosterburen).

Hasan kan zo al 4 cabs leveren, ik ook. En ik denk dat er genoeg andere Nozomi leden zijn die vrijwillig één of meerdere cabs willen afstaan. En misschien wat dedicated cabs, en pinballs. Dan heb je daarnaast nog de inkoopactie die er aan gekoppeld wordt. Een evenement met 50+ cabs moet zeker haalbaar zijn. Reken er maar op dat er veel belangstelling uit Duitsland zal zijn voor een cab, zeker als ze die bij hun buren kunnen ophalen (niet overzees). En ik denk dat er ook heel wat Nederlandse bezoekers op af komen als er genoeg publiciteit is.

Kortom, we moeten niet te klein denken, maar meer in de orde van IC 09, wel wat teruggeschaald.
 
Ik zou juist wel wat kleiner denken, om allerlei perikelen als in Engeland te voorkomen. Laten we eerst nou maar eens bewijzen in dit kleine klotelandje dat we in een oude schuur wat kunnen organiseren, dan kun je op IC 15 oude verhalen naar boven halen: weet je nog toen El Pancho over de aardapellen struikelde en ze nek brak etc.
 
Ik ben het met je eens dat we het goed moeten organiseren, maar het moet niet te klein zijn. als het niet meteen een aansprekend evenement is komen er niet veel mensen denk ik, en zeker niet het tweede jaar.

Vergeet niet dat de organisatie van IC 09 ook moeilijk gestructureerd was: Grantspain die in spanje woont en van daaruit veel moest regelen, Poolchamp die, laten we zeggen, niet erg gestructureerd werkt (en tijdens het event niet de indruk maakte alles goed in de gaten te houden. Hij zat of stond vaker buiten met een saffie dan dat hij binnen was). Ik denk dat we hier in NL te maken hebben met andere types die zowiezo geografisch dicht bij elkaar wonen, wat voor overleg wel handig is.

PS: apart topic geopend in arcade sectie.
 
ElPancho":1195k279 said:
Idem hier.

Ik koop liever een extra cab (inkoopactie speciaal voor het event) dan dat ik ga slepen met cabs die op zolder staan ....
Ook hier niet echt de behoeft om mijn cabs weer van zolder te halen en sta al helemaal niet te springen op beschadegingen etc. 😉
 
Ben op zich niet tegen, maar moet wel goed georganiseerd worden, vooral voor en na het event. IC 09 was wat dat betreft een beetje houtje touwtje geknutsel. Ik zou het vreselijk vinden als er wat met mijn cabs en/of games gebeurt.

Maar inderdaad, Ronnie zou hier mooi een inkoopactie aan kunnen koppelen. En als het ergens in het voorjaar/vroege zomer van 2010 wordt georganiseerd heb je voldoende tijd om er veel publiciteit aan te geven. En geloof maar dat er veel belangstelling zal zijn van mainland europe. Zeker als er geen IC 10 UK komt. Het zou misschien ook een mooie combi zijn met een flipper event.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van SHMUP 2009 vinden op 10-10.
We gaan er alles aan doen om hier een spetterend event van te maken..
Misschien voorproefje voor volgend jaar :):)
 
ne0":1ymknaxd said:
Gaat helemaal goed komen met IC10 !

Ben blij dat ik dit jaar ben geweest, die ervaring wordt misschien wel vrij uniek.
 
Back
Top