What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Trotse Atomiswave bezitter

R2-2D

1CC Aspirant
Eindelijk na lang wachten heb ik een Atomiswave board met de games Neo Geo Battle Coliseum . Dolphin Blue en Rumble Fish 2 gekregen. Heb vanmorgen heel even gespeeld , eerste impressies zijn zeer positief. Ik zal binnenkort even wat foto's plaatsen.

Nu hopen dat Fist of the Northstar snel in prijs zal zakken , maar hij doet het tegenovergestelde van andere a-wave games , hij is op het moment duurder dan ooit tevoren...
 
:D
Eindelijk iemand in nederland die er ook een heeft.
Gefeliciteerd.
8)
Ik ben zelf op dit moment in verwachting van Rumble fish 2.
 
Ik wil foto's zien! Heb ervoor gekozen nog geen Atomiswave aan te schaffen, maar dat zal later dit jaar in Japan zeker goed gaan komen.
 
R2-2D


De complete Neo Geo Battle Coliseum Kit.

R2-2D


R2-2D


NGBC in aktie !

R2-2D

R2-2D


Rumble Fish 2 in hi res actie !!
 
Ik weet niet wat ik niet goed heb gedaan hierboven, maar met copy / paste kom je er ook wel.
 
Tof man! Deze heb je dus zelf geimporteerd of bij Arcaderick?
 
Via Coinopexpress wat me zeer goed bevallen is. Goede email contacten en goede service. Ze konden zelfs de waarde van de totaal factuur halveren om de belasting aanslag voor mij wat aannemelijker te maken. :D
 
Ik heb deel 1 al en ik ben al een RF fan maar deze gaat denk de fouten in deel 1 goed maken. :P
 
R2-2D":1ca7r9sx said:
Via Coinopexpress wat me zeer goed bevallen is. Goede email contacten en goede service. Ze konden zelfs de waarde van de totaal factuur halveren om de belasting aanslag voor mij wat aannemelijker te maken. :D

En was de schade voor de portemonee in totaal? ;)
 
Back
Top