cocobolo
Cabinet Dweller
Hoi
Ik heb al meerdere arcadekasten gebouwd, en sinds een tijdje vind ik het leuk om kasten te bouwen die iets minder fors van formaat zijn. Zie deze Mario Bros kast die ik gebouwd heb en slechts 130cm hoog is en ongeveer 42cm breed. Die kun je nog eens naar boven tillen ;-)

Nu wil ik een vergelijkbare grootte kast bouwen, maar dan een Tron-based thema
De artwork is al klaar :

En nu ben ik begonnen aan het frezen van het control panel. Ik ga kijken of het lukt om 2 verschillende lagen te maken, waarbij de ene blauw verlicht zal worden en de andere rood. Samen zou het dan een 2-color panel moeten worden. Geen idee of het lukt en mooi zal worden maar wie niet waagt.... ;-)



Het zal niet zo snel gaan, maar wordt vervolgd
Ik heb al meerdere arcadekasten gebouwd, en sinds een tijdje vind ik het leuk om kasten te bouwen die iets minder fors van formaat zijn. Zie deze Mario Bros kast die ik gebouwd heb en slechts 130cm hoog is en ongeveer 42cm breed. Die kun je nog eens naar boven tillen ;-)

Nu wil ik een vergelijkbare grootte kast bouwen, maar dan een Tron-based thema
De artwork is al klaar :

En nu ben ik begonnen aan het frezen van het control panel. Ik ga kijken of het lukt om 2 verschillende lagen te maken, waarbij de ene blauw verlicht zal worden en de andere rood. Samen zou het dan een 2-color panel moeten worden. Geen idee of het lukt en mooi zal worden maar wie niet waagt.... ;-)



Het zal niet zo snel gaan, maar wordt vervolgd
