What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Trip naar Engeland!

Ratson

Bullet Dodger
Reaction score
0
Heb je nog een Neo Geo lanyard meegenomen van Rot ?
Als je er een over hebt wil ik 'm graag van je overnemen.

Heb er helaas maar een maar zal vragen of hij er nog een op stuurt.

briljante foto's! Vooral die ene waar je dat SNK shirt laat tekenen :-)

Heb er helaas maar een maar zal vragen of hij er nog een op stuurt.

Ik kan het ook zelf bij 'm bestellen , is misschien net zo makkelijk ?
Laat maar horen.

Het zou wel eens kunnen dat ik hem voor minder krijg. Ik laat het je zsm weten.

Ken":12gwiqr9 said:
Wat een koning.

+1

Hoe zelfverzekerd ben je als je DAT durft met naam en toenaam, en elk woord meent. Ik heb altijd een grote bek, maar ik zou het niet durven. Wat een held

Vet hoor gideon, 2 wauzen bij elkaar staat natuurlijk garant voor plezier hehe, ook mooi dat hij je gewoon lekker je joint laat roken in zijn huis terwijl zijn maag het niet trekt. Heb je ook die collectie op zolder nog gezien?

Ik heb de collectie op de zolder ook gezien idd, tenminste wat er nog over is. Rot is flink aan het ruimen maar verkoopt alleen via N-G.com. Er was wel meer dan genoeg nog om van te kwijlen.
Het was echt een geweldig weekend, lekker Manchester in geweest wezen eten en wat art galleries bezocht.
Heb ook een remote controlled Dalek mee genomen, EXTERMINATE!
Het leukste aan Rot vind ik dat hij zowel on als offline gewoon zichzelf is. Normaal gesproken bemoeit hij zich niet met drama en is meestal in chat/trollbox te vinden. Hij heeft ook erg weinig posts op n-g.com ondanks de lange tijd die hij daar al is. Daar is hij trots op ook. Geen member zo aktief daar met zo weinig posts :D

Staat een filmpje op youtube van m waar je o.a. zn collectie kan zien........ :D

zoek maar eens op 'Rot neo geo' ^^

HAHAHAHAHAHAH WTF dancing guy shows his neo geo collection!!!!! hahahahahahahaha. das weer is wat anders dan een monotone nerd die verteld wat hij heeft. epic

Da Dude":3eersaej said:
HAHAHAHAHAHAH WTF dancing guy shows his neo geo collection!!!!! hahahahahahahaha. das weer is wat anders dan een monotone nerd die verteld wat hij heeft. epic

lees het neo-geo.com forum (link die ratson heeft geplaatst) voor het hele verhaal dat voorafging aan dat filmpje.
The guy's a fuckin legend :)

Het mooie is dat ik al had afgesproken met Rot om een x bij hem langs te gaan voor hij dat filmpje plaatste.
Ik was de eerste die het te zien kreeg, we zaten te lullen in chat en hij vroeg : Hey Ratbum, want to see a near naked dansing asian guy?
Ik antwoorde met ja :D
Het was niet de bedoeling dat het op youtube zou belanden maar daar heeft een moderator op N-G.com alsnog voor gezorgd.

@Da-Dude: Vandaar die autograph dus, voor de lol natuurlijk. Het shirt zal er zeker niet meer door waard zijn geworden, lol

Back