What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Tot ziens sociaal leven...

mw2 update Patch 1.02 ps3

met nu geen online play. :(

en ik had er nog zo'n fun mee. level 30 bijna.
 
Vet.

The best-selling Xbox 360 game of all-time just got bigger, with more epic multiplayer content, first on Xbox LIVE! The Stimulus Package delivers 5 additional action-packed multiplayer maps featuring a variety of locations: "Bailout," a multi-level apartment complex; "Storm," an open industrial park littered with heavy machinery; "Salvage," a snowy junkyard fortified by stacked debris and crushed cars. Two legendary fan-favorites from Call of Duty 4: Modern Warfare return, including "Crash," [pictured above] a war-torn urban environment; and "Overgrown," which features a massive dry creek bed. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
 
Wel triest dat 2 van de 5 levels niet nieuw zijn...niet dat het minder downloads op zal leveren 😉
 
Baki":3ti5ijv0 said:
Wel triest dat 2 van de 5 levels niet nieuw zijn...niet dat het minder downloads op zal leveren 😉

Zo triest vind ik het niet, anders had je waarschijnlijk maar drie nieuwe maps gekregen, dit is gewoon extra. Vind het wel cool ook, gezien dit de eerste CoD is die ik speel (en sowieso de enige game op dit moment :S).

Op welk level zitten jullie nu?
 
Wat vinden we er van?
Persoonlijk vind ik ze gruwelijk cool, wel even wennen, maar goed.
Vanaf morgen ook als TD te spelen, vind 'mosh pit' maar niks.

Dit weekend ook 'double xp weekend', snel naar de volgende prestige knallen!
 
Vette maps, gaaf ook om Overgrown en Crash te kunnen spelen met de nieuwe settings.
 
Vooral fan van Bailout, echt, supercool.
De eerste MW (of een andere CoD for that matter) nooit gespeeld, dus voor mij zijn het echt 5 totaal nieuwe maps.
 
ff oude thread omhoog.....

Ik was nooit zo van de fps, totdat ik MW2 gisteren in handen kreeg .... en *heel oud nieuws alert*
Wat een brute belevenis is deze game! (lekker noob-vriendelijk ook \0/).

Ik ben helemaal om, deze game heeft mij aan de fps gekregen.

Nu denk ik: wat heb ik gemist de laatste 5 jaar.... wat zijn nog meer goede fps .... Killzone 3 en Battlefield Bad Company 2 staan al hoog op mijn lijstje. Farcry 2 bijv. is die de moeite van het oppikken (11 euro, nieuw) waard?
Is de MP van Killzone 2 nog een beetje bevolkt of zit "iedereen" op Killzone 3?

*verder gaat met campaign om straks niet helemaal af te gaan in MP*
 
ElPancho":14jx13i2 said:
ff oude thread omhoog.....

Ik was nooit zo van de fps, totdat ik MW2 gisteren in handen kreeg .... en *heel oud nieuws alert*
Wat een brute belevenis is deze game! (lekker noob-vriendelijk ook \0/).

Ik ben helemaal om, deze game heeft mij aan de fps gekregen.

Nu denk ik: wat heb ik gemist de laatste 5 jaar.... wat zijn nog meer goede fps .... Killzone 3 en Battlefield Bad Company 2 staan al hoog op mijn lijstje. Farcry 2 bijv. is die de moeite van het oppikken (11 euro, nieuw) waard?
Is de MP van Killzone 2 nog een beetje bevolkt of zit "iedereen" op Killzone 3?

*verder gaat met campaign om straks niet helemaal af te gaan in MP*

Haha heb je eindelijk het licht gezien Onno!? Cool!

Ja ik speel het nu al ff een tijd niet meer, maar zou zo weer in kunnen stappen, COD is echt te bizar gewoon. Het is ondertussen common good geworden, maar het zijn en blijven ongelooflijk goede games.

Vooral MP heeft aardig wat van mijn tijd geroofd en geen centje spijt van, altijd genieten! Veel plezier man.
 
Vergeet Killzone, Medal of Honor, Battlefield: Bad Company en al die 2e rangs shooters.

Speel gewoon MW2 en Black Ops om straks MW3 en Battlefield 3 te gaan spelen.
 
Back
Top