What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Toshiba PF Tri Sync interesse check!

Psykick

Loop Survivor
Zoals de titel zegt ben ik alleen benieuwd of er iemand op het Nozomi forum nog op zoek is naar de heilige graal der CRT's?

Ik heb er twee waarvan er eentje is verkocht en ik er eentje nog even hou omdat ik niet zeker weet of ik er vanaf wil. Het gaat er mij meer om dat ik het iemand van het eigen forum dan eerder zou gunnen dan een vreemde op het moment dat ik hem ga verkopen.

Hij is in ieder geval in fantastische staat en heeft geen burn. Gewoon de beste PF CRT monitor!
 
Ik zoek er nog een voor in mijn NAC... gaat het om tube en chassis? Dan heb ik zeker interesse, wat is de vraagprijs? :)
 
Sp33dFr34k":3rakpl4v said:
Ik zoek er nog een voor in mijn NAC... gaat het om tube en chassis? Dan heb ik zeker interesse, wat is de vraagprijs? :)

Het gaat om een Tube met chassis en de vraagprijs is €550,- In de rest van Europa gaan ze voor over de €600,-. Terecht ook btw. want ze zijn zeer zeldzaam en knetterstrak, het is toch het belangrijkste onderdeel van je cab :mrgreen:

Ik wil dus liever dat het hier in NL blijft en ik niets hoef te versturen. Voorlopig ging het mij dus om de interesse, als men kan leven met de prijs blijft hij dus in NL zodra ik hem verkoop. Thnx!
 
Sp33dFr34k":22tmiicc said:
Mij mag je van de lijst schrappen. Mooie monitor, maar voor een beetje meer komt er een cab omheen.. :)
Exact. Een NNC is zo duur omdat deze monitor daar in zit. Een lege Naomi Universal kost ongeveer 10 euro tegenwoordig ;)
 
Waarom zet je ze niet in een Cab en verkoop je ze als gehele kast?


En klopt, Ik had een NNC met zo'n pure flat uberscherm. En daar betaal je voor. Was het zeker waard, maar verder op de bestickering na is het verder een Naomi.
 
Thx voor de notering, zal ook nog naar een flat bezel moeten gaan zoeken als het tot aankoop mocht komen.

Groeten Jeffry
 
Da Dude":3tn7mpii said:
Waarom zet je ze niet in een Cab en verkoop je ze als gehele kast?


En klopt, Ik had een NNC met zo'n pure flat uberscherm. En daar betaal je voor. Was het zeker waard, maar verder op de bestickering na is het verder een Naomi.

Omdat ik het juist evt. beschikbaar wil stellen aan mensen die hun kast een waardige upgrade willen geven. Ik heb anders Naomi's genoeg.

@TwinX, als het om een Naomi gaat heb ik die denk ik ook nog wel te koop :)
 
Dat ben ik van overtuigd. Bij 1 verhuizing heb ik kratten met onderdelen in rekken gezet. Dat die rekken het hielden :shock: :shock: :shock:
 
Psykick":3bzgmh6w said:
@TwinX, als het om een Naomi gaat heb ik die denk ik ook nog wel te koop :)

Wat voor een heb je liggen? Ik heb er nu 2 met mooie voetbal game burn maar met 31khz kom ik niet ver met mijn printjes.
Liever een tri sync of 15khz ik heb nu 1 cab met een Nec multisync en 1 cab is nog leeg.
 
TwinX":35xy2erf said:
Psykick":35xy2erf said:
@TwinX, als het om een Naomi gaat heb ik die denk ik ook nog wel te koop :)

Wat voor een heb je liggen? Ik heb er nu 2 met mooie voetbal game burn maar met 31khz kom ik niet ver met mijn printjes.
Liever een tri sync of 15khz ik heb nu 1 cab met een Nec multisync en 1 cab is nog leeg.

Bedoel je nu een scherm of een flat bezel? Ik heb ze iig beide :)
 
Psykick":2et6seuj said:
Bedoel je nu een scherm of een flat bezel? Ik heb ze iig beide :)
ik bedoelde scherm, had even niet door dat jij t over een bezel had :lol:

Mooi dat je ze beide kunt aanbieden :mrgreen:
 
Back
Top