What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Tokyo Game Show 2006

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Beste mensen,

Gezien het feit dat er hier nog een aantal mensen naar Japan willen (waaronder ik) vroeg ik mijzelf af of er iemand naar de TGS 06 gaat. Ik wil dit jaar dan ook erg graag daar naar toe, aangezien de E3 voor mij waarschijnlijk niet haalbaar is ivm mijn afstuderen.

Misschien zou het dan tof zijn om met een select groepje te gaan, of voor mijn part daar afspreken. Kan daar natuurlijk altijd wel een goede (nederlandse) guide gebruiken ;)

Cheerio!
 
Uiteraard van de partij dit jaar, wordt een speciale TGS denk ik.
Als ik zou moeten kiezen tussen E3 en TGS dan is de keuze snel gemaakt hoor, zonde van je geld en tijd Los Angeles.
 
Ja inderdaad, wat Ken al zegt, LA is ook 'maar' LA. Ik ben in Miami geweest en dat sprak me ook niet echt aan.

Kijk als ik toch het geld ga spenderen kan ik dat beter doen voor een reis naar Japan in combinatie met de TGS en natuurlijk importshopping.

Ga jij voor lange periode Ken of gewoon enkel een week of 2 ten tijde van de TGS?
 
Ik vertrek op 19 augustus alweer uit Japan.

Vindt het best jammer dat ik niet naar de TGS kan dan, maargoed misschien in de toekomst dat het beter uitkomt.
 
Ik heb zojuist groen licht gekregen van mijn ouders (die moeten mij toch af en toe nog sponsoren ;)) om in september naar Japan te gaan voor o.a. de TGS! Ik ben dus zeker van de partij dit jaar.

Maar nu mijn vraag; is het niet mogelijk om met een clubje te gaan? Misschien dat sommige mensen daar geen behoefte aan hebben, maar ik zou graag met een aantal Japan veteranen meegaan ;)

Dus wie weet kunnen we meeten. Verder organiseer ik ism Segaonline een leuke BBQ bij mij in juli(dakterras, bbq, bier, beamer, tv's buiten, shmups etc!! :)), waar ik hier ook iedereen voor ga uitnodigen, dus tegen de tijd dat de Japan trip eraan komt kennen sommige elkaar al wat beter.

Wat denken jullie ervan?
 
Gameholic":2leqz0k1 said:
Ik heb zojuist groen licht gekregen van mijn ouders (die moeten mij toch af en toe nog sponsoren ;)) om in september naar Japan te gaan voor o.a. de TGS! Ik ben dus zeker van de partij dit jaar.

Maar nu mijn vraag; is het niet mogelijk om met een clubje te gaan? Misschien dat sommige mensen daar geen behoefte aan hebben, maar ik zou graag met een aantal Japan veteranen meegaan ;)

Dus wie weet kunnen we meeten. Verder organiseer ik ism Segaonline een leuke BBQ bij mij in juli(dakterras, bbq, bier, beamer, tv's buiten, shmups etc!! :)), waar ik hier ook iedereen voor ga uitnodigen, dus tegen de tijd dat de Japan trip eraan komt kennen sommige elkaar al wat beter.

Wat denken jullie ervan?

Zwaar relax om het maar op zn hollands te zeggen 8)

Ik zou zeer zeker nog eens graag terug willen gaan naar Nippon, maar helaas zijn de financiën in het nadeel hier....als ik eenmaal klaar ben met mijn studie en werk heb dan zal de eerste zomervakantie uiteraard weer gespendeerd worden aan een Japan trip.

Misschien kan het volgende jaar al, maar dan zal ik goed werk voor een maand ofzo moeten vinden in de zomervakantie.

Het zou zeker fantastisch zijn om met een groep te gaan, lijkt me echt te gek.
 
Ik geloof dat er dit jaar aardig wat mensen naar de TGS gaan, of in ieder geval naar Japan. Ik ben in september ook zeker van de partij, dus dan zou ik jullie zeker stuff kunnen laten zien waar je als normale toerist nooit zou komen en dingen zien die niet in boekjes staan of zelfs op welke Japan topic op internet dan ook. Een Nozomi meeting in Japan, eigenlijk wel zoals het hoort toch?
 
Hmm, ik zou op zich wel mee willen. Ben eind april terug uit Hong Kong...5 maanden om te sparen voor de TGS en de reis...hopelijk moet dat lukken.
 
Back
Top