What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"toep" biljart? Hoe heet dat eigenlijk?

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Vroeger heb ik bij mn neefje vaak op een biljarttafel gespeeld dat men een "toepbiljart" noemde. Een biljarttafel met rubberen doppen en aan elke kant een gat. Nu dacht ik ik ga eens op zoek naar zo'n ding, maar ik kan niks vinden. Het enige dat ik wel kon vinden zijn een paar foto's. Kent iemand deze tafels en hoe ze heten in nederland?

2003_Invitatietoernooi_groepsfoto%20(Small).JPG

En%20overzicht%20van%20de%20biljartzaal%20in%20't%20Kaaike%20tijdens%20het%20toernooi.jpg

We hebben een kenner in the house geloof ik ;) Thnx, vond het zelf iig altijd wel gaaf om te doen.

russisch biljart ja, altidj er geintrigeerd erdoor geweest maar om het nou thuis te hebben .... :)

krijg je de kaaimannen er gratis bij ??

Ben zelf meer van het snooker. De Kaaimannen zien er trouwens uit alsof ze naar pis ruiken :P

Cageman":hekgf4o4 said:
Ben zelf meer van het snooker. De Kaaimannen zien er trouwens uit alsof ze naar pis ruiken :P

:lol: ,ben benieuwd wie dit jaar de Stoma-Cup wint

Vroeger altijd in Belgi"e gedaan dit, was ik ook enorm door gefascineerd. Soort "leuk voor de kinderen" versie van biljart. Dit thuis neerzetten is pure madness, kun je beter een Daytona of Sega Rally aanschaffen wat de ruimte betreft :).

Back