MarsMan
Combo Keeper
Ik heb al een paar keer iets besteld via Ebay uit het verre oosten maar nu wordt ik geconfronteerd met een bericht van TNT dat men de inhoud en waarde wil weten voor de douane. TNT vraagt een formulier te ondertekenen over schenking of aankoop met de details en bewijs van betaling. Dan wordt het pakketje pas afgeleverd schrijft men. Ik voorzie dat ik veel moet bijbetalen. De zending is verstuurd vanuit Korea via EMS. Hebben jullie hier ervaring mee en wat raden jullie aan te doen? Alvast bedankt voor de reacties.