What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TMF/ PU Gameplay

Status
Not open for further replies.

DAY

TATE Mode Pilot
De TMF gameplay awards zijn als volgt:

Beste Game overall: Grand Theft Auto: San Andreas

Beste PC-game: Battlefield 2

Beste PlayStation 2-game: Grand Theft Auto: San Andreas

Beste Xbox-game: Halo 2

Beste GameCube-game: Resident Evil 4

Beste Handheld-game: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Beste Online-game: World of WarCraft

Beste Spelcomputer: PC

Beste nieuw platform: Xbox 360

Ik vindt het toch wel teleurstellend. Let vooral op beste speclcomputer: de pc.

Nah, hoef je niet in telleurgesteld te zijn, dit was te verwachten. Was persoonlijk wel blij met de uitverkiezing van de PC (ookal speel ik daar zelf nooit op). Dit omdat fanboys/ouders weer gaan zeggen tegen anderen dat de GameCube/Xbox/PS2 de beste is, terwijl ze alle 3 hun eigen kwaliteiten hebben.

Alleen met Halo2 en San andreas ben ik het niet eens de rest klopt eigenlijk wel.

Fable zou bij mij voor Halo 2 in de plaats komen en PS2 speel ik nooit en zou ik niet weten.

Het Spel van het jaar is voor mij NGBC. =) (Maar das mijn smaak en niet die van de massa)

Als ik kijk naar de foto's van dit evenement en de reacties lees van bezoekers kan ik niets anders dan mijn ogen sluiten, diep adem halen en zachtjes nee schudden...

TOTALLY BREEEEEZEEER!!
Damn, de naam alleen al; TMF... :roll:

Beter nog, dit soort shit hoort op dit forum niet thuis.
Weg ermee. Grootste slot ooit gegeven in de historie van het internet.

Fuck em!

Beste game San Andreas, vierde deel in een serie die totaal niet vernieuwd, stikt van de glitches en dan nog zo'n walgelijk thema heeft ook. Rot toch op man.

Status
Not open for further replies.
Back