What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Vrijwel mijn gehele collectie - UPDATE

Wombat

TATE Mode Pilot
oud topic, nieuwe inhoud, nog steeds een boel te koop :D
voor foto's check m'n Flickr account :D

Verandering van interesse en chronisch tijdgebrek heeft mij doen besluiten om -bijna- alle games en bijbehorende spelcomputers die ik over de afgelopen jaren heb verzameld te verkopen. Het betreft hier games & hardware van de volgende platformen;

• Nintendo GameBoy (Color)
• Nintendo GameBoy Advance
• Nintendo DS
• Nintendo GameCube
• Nintendo Wii
• Neo Geo Pocket Color
• Sony PlayStation Portable
• Sony PlayStation 2
• Sony PlayStation 3
• Microsoft XBOX
• Microsoft XBOX 360
• Nokia NGAGE
• SEGA Master System
• SEGA Mega Drive
• SEGA Mega CD
• SEGA Mega 32X
• SEGA Saturn
• SEGA Dreamcast
• SEGA NAOMI (II)

Heb alle items in een overzichtelijke PDF geplaatst, met omschrijving van de conditie en prijs.
Overzicht alle platformen (m.u.v. Dreamcast)
Overzicht Dreamcast sales

 
Jemig! Drastische maatregelen..!

Het viel me op dat je vooral games verkoopt. Toch nog een paar consoles achter de hand houden?
 
@RoOd, thanks =) ik hoop het maar denk dat ik nog wel even bezig ben om alles uit te verkopen ;)

@cageman, het was een flinke onderneming om alle games te indexeren, ben eigenlijk nog niet toegekomen om de hardware goed te indexeren. Maar dat gezegd hebbende, ik behoud sowieso m'n Dreamcast alsmede m'n bijbehorende PAL full set en accessoires, X360/XB1 consoles (bij die laatste twee koop ik exclusief alle games digitaal en voor de X360 koop ik veel games opnieuw digitaal wanneer ze in de aanbieding zijn)... voor de rest;

Everything_Must_Go_Poster.jpg met een paar uitzonderingen daargelaten :D
 
Wat jammer zeg, maar anderen zullen er blij mee zijn.

Wat is er precies defect aan de naomi 2 mobo? Ik heb interesse maar ik moet wel weten of ie repareerbaar is.
 
Ik pak die VF4FT van je, JVS cab in on the way. Nu alleen nog een complete Naomi 2 met GD-rom setup scoren...
 
Ja zullen zeker geen particuliere prijzen zijn. Maar ik dacht mocht je met een restje blijven zitten... en hij is sowieso redelijk fair met z'n prijzen. Ik klus daar af en toe een beetje bij en ik ben best verbaast met wat ie voor sommige dingen geeft.
 
Back
Top