What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: versleten Blast City/Driving cab speakers

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Gratis af te halen, of tegen verzendkosten. Buitenkant van speakerconus is week/doorgerot. Ze doen het wel :-)

dsc04783c.jpg
 
Die van jou zien er nog net iets beter uit dan die van mij.
Maar klinken ze ook brak en schel?

Vanmiddag de speakerbehuizing uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
Hoop eigenlijk op nieuwe vergelijkbare speakers die ik er in kan bouwen.

Inmiddels bij Conrad iets gevonden wat er voor door zou KUNNEN gaan.
Niet perfecte afmeting en specs maar goed. http://bit.ly/m9GWZq

Ik heb net een mailtje gedaan naar Toptone in Japan, de fabrikant van de speakers.
Maar ik ga er niet van uit dat ik een mail terug krijg van "Ja hoor Barry, 12 euro per Paypal. We sturen ze morgen op" :)

5687468293_44aee76a50_b.jpg
 
Nee, deze klinken nog redelijk goed. Niet schel. Zolang je de conus niet aanraakt, is het wel o.k.

Als er dit weekend niemand op reageert gaan ze de kliko in :-)
 
Back
Top