What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Van alles (Wii games, soundtracks, EyeToy en veel meer)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Beste mensen,

Ik verkoop de volgende dingen.
Prijzen staan vast en zijn exclusief verzenden!
Alleen als je veel tegelijk koopt kan er wel wat van de prijs af, anders niet. Ik vind de prijzen al scherp genoeg.

Vragen zijn altijd welkom! :)



Street Fighter Zero 2 Gamest Mook (Kleur & Zwart-wit pagina's) - 10 EURO



Eye Toy + 4 Eye Toy games - 25 EURO



Pakket van 2 Street Fighter Anime films, 1 Street Fighter TV serie (vage uitgave, geen idee of het origineel is, komt uit Azie, regio vrij) en de anime DVD Memories - 20 EURO



ALLEEN RAYMAN RAVING RABBIDS IS NOG BESCHIKBAAR - 6 EURO



2 Japanse Playstation games. Capcom Generation 5 en DDR 2nd Mix. Koop Capcom Generation 5 en je krijgt DDR 2nd Mix er gratis bij - 8 EURO




Street Fighter 2 SOUNDTRACK - 12 euro
Street Fighter III 3rd Strike SOUNDTRACK - 12 euro
Final Fantasy 8 SOUNDTRACK (4 CD's) - 12 euro





4 x Street Fighter GI Joe figure - 10 euro
3 Dead or Alive figures - VERKOCHT
Tales of The Abyss figure- 3 euro




5 Pokemon sleutelhangers - 10 EURO



Dancing Stage (Konami Dansmat + Spel) - 15 EURO
 
joeks":3qrr60s2 said:
Kom op jongens! Koop die spullen van deze aardige jongen! :)

Haha dankje joeks. Om eerlijk te zijn, zijn dit ook wel spullen die iemand toevallig moet willen hebben.
Ik heb gewoon alles opgeruimd en hier doe ik niks mee. Daarom hoop ik voor zachte prijsjes dat iemand anders er nog wat van wil hebben :).

Staat je New Astro al?
 
De Astro staat bijna :) Moet alleen nog het speakergedeelte losmaken en schoonmaken, vanavond torx-met-puntje-erin bitjes gekocht :)

Monitor chassis zal ik wel wat afstoffen, maar volgende zomer ga ik die echt grondig schoonmaken (samen met mijn andere Astro monitor).

Dit weekend zal ik wel wat pics posten.
 
Kick! Niemand hier interesse in bijvoorbeeld het SF Zero 2 boek of de Street Fighter anime films en de Street Fighter soundtracks?
 
Kick! Zie je iets wat je wel leuk lijkt, doe een bod, dan komen we er wel uit.
 
Back
Top