What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] US Dreamcast demopod en what Photoplay meuk.

Status
Not open for further replies.

Baris

Regular Player
Hoi jongens, om wat ruimte (en financiën) te maken voor onze volgende conventie doe ik een deel van onze oude meuk, en mijn eigen Dreamcast demopod <gebroken hartje emoticon hier> weg.

Ik weet dat photoplay hier het niet zo goed doet (terecht :P). Maar misschien heeft een van jullie nog interesse in de Dreamcast.



Dreamcast:
Werkt op 110v (eventueel met externe omvormer, een kleinere variant zou ook in de kast weg te modden zijn).

Komt uiteraard met een compleet werkende dreamcast, CRT en 2 controllers. De spellen zijn simpelweg te verwisselen via het luikje voor op de console.
$_84.JPG


Photoplay kasten in diverse status:

Grijze Photoplay met munt en brief inworp en camera:
Bij het vervoer is er iets mis gegaan waardoor het scherm niet meer op aanraken reageert, mogelijk simpelweg een los kabeltje maar dat is voor de hobbyist om uit te zoeken.

2x Blauwpaarse Photoplay:
1 werkt perfect
1 overhit als deze te lang aan staat, mogelijk een kwestie van wat fannetjes vervangen in de PC.

Bij alle kasten zitten boekjes en eventueel uitleg. Bij de paarse Photoplay kasten zijn er nog wat extra reserver knoppen en lampen.
$_84.JPG
$_84.JPG


Beiden advertenties ophalen in Rotterdam.

De Dreamcast hoop ik 300 voor te vangen.
Photoplays? Brandhout? TEAB.
Meer foto's op http://www.marktplaats.nl/verkopers/1201983.html
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top