What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK/TR: Sega Aero City izgst met Cosmo Gang the Video

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Omdat ik arcade op een lager pitje ga zetten, verkoop of ruil ik hierbij mijn Sega Aero City met 3 knoppen per speler. Cab is in zeer goede staat met een prachtige monitor. Het betreft een NOS cab afkomstig van Hasan en Pascal. Cab is 220 volt dus rechtstreeks aan te sluiten. Inclusief de coole game: Cosmo Gang the Video.


PICS:

Glinstering in beeldscherm is van de folie die op het plafond zit :lol:










Prijs: 500 euro!

Alleen ophalen in Halsteren.
 
Wat een plaatje, voor veel te weinig geld. Daar kun je zeker op AO veel meer voor krijgen.

Ik hoop dat hij gauw weg is, voordat ....
 
Real life gezien. Hele, hele leuke cab.

Die moet snel weg zijn voor deze prijs!
 
jiggymf":8fo14omx said:
Real life gezien. Hele, hele leuke cab.

Die moet snel weg zijn voor deze prijs!

Thanks Arno! Nog meer complimentjes en ik hou de cab maar.... :idea:
 
Als dit een van je laatste cabs is dan ga je er spijt van krijgen, daar kan je op wachten :)
 
jiggymf":1kquq9yj said:
Als dit een van je laatste cabs is dan ga je er spijt van krijgen, daar kan je op wachten :)


+1

niet weg doen, deze beauty.
 
Ik heb toch besloten om deze prachtige cab te verkopen. Ik wil graag een Ipad 2 kopen en kan daar het geld goed voor gebruiken dus wie bezorgd mij deze...?
 
Peet1979":2t5wr2kr said:
Ik heb toch besloten om deze prachtige cab te verkopen. Ik wil graag een Ipad 2 kopen en kan daar het geld goed voor gebruiken dus wie bezorgd mij deze...?

Ja natuurlijk, wat is nou belangrijker een iPad2 (die de hele wereld heeft en die volgend jaar op MP belandt, omdat de iPad 3 er is) of een prachtige NOS kast uit 1984 die maar een handje vol mensen hebben en die nooit meer wordt gemaakt?
 
:roll: :roll: Oh oh oh, de wil is zo sterk, maar het vlees is zo zwak.
 
Oei. Je voelt de spijt nu zelf al opborrelen, denk ik? ;-)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top