What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK/TR][MVS] Metal Slug en Samurai Shodown II

wibraman

Combo Keeper
Joined
Aug 1, 2006
Messages
197
Reaction score
0
Location
Bergen op Zoom
Ik bied de volgende 2 Neo Geo MVS games aan:

- Metal Slug
- Samurai Shodown II

Beide games zijn goedwerkend en door mij getest en ingespeeld. Alleen de labels zijn niet zo grandioos meer. Foto's van de games zijn mogelijk, op aanvraag.

Wil jij 1 van deze games hebben? Dan kan je iets te ruil of gewoon geld aanbieden. De console maakt niet uit, maar mijn voorkeur gaat uit naar een andere MVS game.
 
Wat wil je voor metal slut hebben?
En mischien ff een foto?
 
Ik kan de digi cam niet zo gauw vinden, maar ik zal zorgen dat er zo spoedig mogelijk een foto komt. Metal Slug heef wel een beetje een lelijk label kan ik zo al van tevoren zeggen.

Een prijs? Op de priceguide van Neo-Geo.com staat tussen de 30 en 70 euro, dus ik zoek het een beetje in die richting, hoewel ik natuurlijk liever ruilmateriaal heb.

Heb je geen leuke games te ruil (platform doesn't matter) ?
 
wibraman":3uh2qyuk said:
Ik kan de digi cam niet zo gauw vinden, maar ik zal zorgen dat er zo spoedig mogelijk een foto komt. Metal Slug heef wel een beetje een lelijk label kan ik zo al van tevoren zeggen.

Een prijs? Op de priceguide van Neo-Geo.com staat tussen de 30 en 70 euro, dus ik zoek het een beetje in die richting, hoewel ik natuurlijk liever ruilmateriaal heb.

Heb je geen leuke games te ruil (platform doesn't matter) ?

Ligt er aan welke cart het is, europees of japans.
Daar zit namelijk ook verschil tussen kwa prijs.Sorry maar ruilen doe ik liever niet.
 
wibraman":3pe8zbit said:
Een prijs? Op de priceguide van Neo-Geo.com staat tussen de 30 en 70 euro, dus ik zoek het een beetje in die richting, hoewel ik natuurlijk liever ruilmateriaal heb.

Dollar bedoel je 😉.
Eerder tussen de 22,50 en 55 euro dus.
Scheelt nogal wat.
 
Klopt, zijn dollars 😉
Wou eerst eens kijken of hij er zelf mee kwam.

Wil die Metal Slug X wel eens op pic. zien, maar zoals jezelf al aangaf is de label niet mooi, dus verwacht geen hoog bod.
 
Het is de normale Metal Slug hè, geen Metal Slug X. En het is gewoon met een engels label, dus naar mijn weten een US/Euro versie.

Dat van die euro/dollar dacht ik in eerste instantie niet aan, maar dan is dat dus die richtprijs. Pic komt vrees ik pas morgen.

De advertentie staat overigens ook op Segaforum.
 
wordt die lijst nog geupdate op NG.com?

op zich nog steeds goeie prijs hoor :)
 
Nou zo goed vind ik die lijst niet meer hoor. Veel games zie ik voor flink minder op het web voorbij komen. Ze houden daar de prijzen kunstmatig te hoog zodat ze zelf in hun eigen shop voor teveel kunnen verkopen ;)
 
Hier een foto:

sta60007ap1.jpg
 
Mijns inziens is het altijd het beste om je prijs te baseren op Ebay prijzen en dan iets daaronder gaan zitten. Daarbij let je uiteraard niet op de boots van Yaton maar enkel originele carts zoals die van jou zo te zien ook zijn. De prijzen op het Neo-Geo forum zijn nogal speculatief als je het mij vraagt.
 
Daarom heb ik eigenlijk ook liever ruilmateriaal, dat is wat makkelijker dan met een prijs tot stand komen. Maar mensen, bied maar wat, games of euro's 😉
 
Wat wil je voor metal slut hebben?
En mischien ff een foto?

uhh volgens mij ben ik (nog) niet te koop, Almighty...... :lol: en een foto vanmij wil je al helemaal niet zien... ..
 
Metal Slut":33ny5o4v said:
Wat wil je voor metal slut hebben?
En mischien ff een foto?

uhh volgens mij ben ik (nog) niet te koop, Almighty...... :lol: en een foto vanmij wil je al helemaal niet zien... ..

:oops:
 
Ach, alles is te koop 😉

Maar niemand die deze games wilt? Ik twijfel trouwens ook nog of ik mijn 2 slot MVS moet verkopen, omdat ik denk toch niet zoveel zin/tijd heb om deze te consolizen.
 
Ja, haha, maar dan ligt hij hier over 3 jaar nog in de kast. Maar inderdaad hij hoeft niet weg. Het gaat voornamelijk om de 2 games.
 
Als je hem wegdoet kun je er nog spijt van krijgen, als je hem houdt nooit. Misschien op een aantal regenachtige zondagen krijg je opeens zin om je board om te toveren tot iets moois...
 
ruderudie":n4mq2lkj said:
Als je hem wegdoet kun je er nog spijt van krijgen, als je hem houdt nooit. Misschien op een aantal regenachtige zondagen krijg je opeens zin om je board om te toveren tot iets moois...

true 😉

ps : hoe gaat het met je consolized project ruderudie?
 
almighty":mrvy5rqr said:
ruderudie":mrvy5rqr said:
Als je hem wegdoet kun je er nog spijt van krijgen, als je hem houdt nooit. Misschien op een aantal regenachtige zondagen krijg je opeens zin om je board om te toveren tot iets moois...

true 😉

ps : hoe gaat het met je consolized project ruderudie?

Ja nu je het zegt, heb je nog aan die gast kunnen vragen wat er precies allemaal nodig is? Want als het meevalt :roll:
 
Back
Top