What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK/TR] MVS 2 Slot Board

wibraman

Combo Keeper
Reaction score
0
Ik heb hier een MVS 2 Slot Board liggen die er gewoon goed uitziet en ook goed werkt, alleen is er een klein stukje van 1 pootje.

Hieronder de foto's:

http://img222.imageshack.us/img222/1170/sta60022yq1.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/3240/sta60023xf5.jpg

Eventueel heb ik ook nog een MVS 4 Slot Board dat er niet fraai uitziet en die ik ook niet aan de praat krijg. Als iemand die voor een appel en een ei over wil nemen om hem zelf te repareren of voor weet ik wat, dan hoor ik het wel 😉 . Hij geeft een Video Ram error aan.

Doe maar een leuk bod :)

Te koop, te ruil, verzin het maar.

Dat kapotte pootje van het MVS board is makkelijk te vervangen door een pootje te wisselen met het kapotte 4 slot MVS board.

Hahaha nou 50 Euro dan voor beide, krijg je er ook nog een Appel en een scharreleitje bij. Ik hoor het wel

Mvg,

Hasan

70 euro inclusief :) dan? Zit er precies tussenin. Dan haal ik de Appel en een scharreleitje op eigen kosten 😉

Moet ik nog ff over nadenken, ik kom er nog op terug ;)

Hoelang wil je erover nadenken Psykick :) ? Of wil je het iig laten weten als je geen interesse meer hebt 😉 Dan weet ik van hoe of wat :)

Hoi Wibra,

Nou ik wil er echt niet meer dan 65 Euro voor geven inclusief verzenden. Ik kan sowieso al een 2 slotter voor 55 regelen en voor die paar euro's wil ik die 4 slotter wel proberen, toch weinig kans dat dat gaat werken. Ik hoor het wel.

Hasan

Nou enfin, daar wil ik wel mee akkoord gaan :) Ik ga nu naar bed, maar ik zal je morgen m'n gegevens sturen, en voor de zekerheid de 2 slotter ook nog testen 😉

Back