What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK/TR] Ibara PS2

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Ik bied mijn mint exemplaar Ibara voor de PS2 aan; (sorry Wai :))

ps2-ibara-jap.jpg


Ken zal het wel heiligschennis vinden ;) maar ondanks het feit dat het een knallende game is, is het gewoon net niet mijn smaak. Ik ben dan toch meer into Under Defeat, Border Down, Psyvariar etc.

Graag ruilen tegen iets anders van de PS2, DC, PSP, Cube of DS.

Kopen kan ook... maar ruilen is altijd makkelijker.

Mss iemand nog een Psyvariar 2 voor de PS2?
 
Jij moet je echt schamen jongen...

Je hebt het duidelijk geen kans gegeven, maar goed CAVE is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd :twisted:
 
Hahah ik wist al dat je dit zou zeggen ;)

Klopt na twee avondjes spelen speelde het al een stuk beter maar ik kan me niet vinden in de characters en shit. Dus ja, Cave shooters zijn niet voor iedereen weggelegd. Geef mij dan maar een G-Rev of Treasure :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top