What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

tk/tr cruis'n world race arcade sit down

Status
Not open for further replies.

jorro666

Player One
Met spijt in in hart, maar toch te koop mijn cruis'n world sit down.
Ook zonder de racestoel te gebruiken zodat je gewoon n stoel neer kan zetten bij te weinig ruimte 😉
Voor foto's of testspelen stuur maar n berichtje
 
-En waar deze cab op te halen is
-staat
-wat zit er allemaal bij
-defecten
 
Ok, here goes!

Ik ben dus Jorro, al n tijdje lid en meelezend op de achtergrond maar niet actief postend.
Ben vooral gek op flipperkasten :oops: maar ook zeker op alles arcade gerelateerds.

De cruis'n world van mij die te koop staat is n fijne kast, en behoorlijk onderhouden
Geen defecten, hier en daar n krasje die de vorige eigenaarnetjes weggewerkt heeft.
De kast staat in Zaandam.
En biedingen zijn welkom.

Aangezien ik nog nooit eerder iets gepost heb hier heb ik géén idee hoe ik er n foto aantoevoeg :roll: :oops: :oops: :oops:
 
Ligt denk ik aan staat waarin iets verkeert
Heb een bod van 750 en een van 800 hierbij moet ik wel zeggen dat hij dan de arcade ingaat en zichzelf ongetwijfeld terug verdiend.
Misschien is de waarde wel iets hoger in deze staat maar moet nu weg.
 
jorro666":24tcqqh5 said:
Ligt denk ik aan staat waarin iets verkeert
Heb een bod van 750 en een van 800 hierbij moet ik wel zeggen dat hij dan de arcade ingaat en zichzelf ongetwijfeld terug verdiend.
Misschien is de waarde wel iets hoger in deze staat maar moet nu weg.

De kast die jij te koop aanbiedt, ziet er ook netjes uit, dus de staat zal absoluut een rol spelen.
750,- euro is naar mijn mening een hoog bedrag (ik heb er niet genoeg verstand van, denk ik) voor een Cruis'n World, maar goed, beter voor jou :)

Volgens mij is het wel een gave arcaderacer tenminste, op de N64 vond ik hem leuk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top