What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] - sticks/sega naomi spul

Pat7o

TATE Mode Pilot
ik heb te koop een aantal sticks - prijzen ex. verzendkst. (6,75):

PIC_0002-4.jpg

zgan 360 hori sticks 45,- per stuk - nooit gebruikt - met doos en vf5 stickers. - 1 SOLD

PIC_0003-4.jpg

van boven naar onder - zonder doos:
sega saturn virtua stick hss 0136 - 25 euro - SOLD
sega saturn Virtual On twin stick - 25 euro - SOLD
dreamcast stick - 25 euro - SOLD

PIC_0004-5.jpg

Sega naomi - 2 mobos 1 werkend - SOLD
games: Virtua NBA - Dynamite Deka - Toy Fighter - Slash Out - Spikers Battle(GDrom) - SOLD

in 1 (bargain) koop 275 euro
 
Doe je toevallig ook aan ruilen? Heb wel interesse in zo'n 360 stick.
 
Ok, ik ook :lol:.
Maar als ik het heb en ze zijn er nog hoor je van me.
 
Damn die virtua stick is me aan het aan staren. maar krijg morgen een NAC in huis dus no money. Maar heb genoeg games die ik met zo een stickje wil spelen (A)

Hele goede prijs
 
Ik wil die Virtua Stick wel, 25euro is een prima prijs. :)
 
ik hem vanmiddag voor iemand gereserveerd; mocht hij hem niet willen dan mag jij hem hebben.
 
Pat7o":3awusvn3 said:
ik hem vanmiddag voor iemand gereserveerd; mocht hij hem niet willen dan mag jij hem hebben.
Fair enough. :)
 
Back
Top