ruderudie
Bullet Dodger
Kan altijd dat je het gehad hebt met iets, maar met Marc is het altijd nogal in extremen geweest: of meteen volle bak verzamelen, of alles de deur uit. Beetje een manie denk ik.
Iedereen weet wel dat als je gestaag een beetje je shit collect en af en toe je interesse verlegd naar andere hardware of systemen, je gewoon altijd lekker bezig kunt blijven en het ook interessant blijft. Bij Marc is het collecten altijd in razend tempo gegaan en helaas is het spreekwoord " het hebben van de zaak is het einde van het vermaak" nogal waarheid gebleken bij alles waar hij aan begon. Maar goed, ieder zijn ding, als je wilt kappen moet je dat gewoon doen.
Ik ontvang graag een lijst met SFC games in elk geval, Nozomi prijsjes voor old times sake?
Iedereen weet wel dat als je gestaag een beetje je shit collect en af en toe je interesse verlegd naar andere hardware of systemen, je gewoon altijd lekker bezig kunt blijven en het ook interessant blijft. Bij Marc is het collecten altijd in razend tempo gegaan en helaas is het spreekwoord " het hebben van de zaak is het einde van het vermaak" nogal waarheid gebleken bij alles waar hij aan begon. Maar goed, ieder zijn ding, als je wilt kappen moet je dat gewoon doen.
Ik ontvang graag een lijst met SFC games in elk geval, Nozomi prijsjes voor old times sake?