What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: SFC, Megadrive en Famicom

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Oldschool":1yhrdwoz said:
Wat een prijzen zeg, heb de mijne gelukkig jaartjes geleden bemachtigd!
Dat is idd jou geluk, zijn goede prijzen en gaat zeker niet voor minder weg 😉

yup.

Geen zin meer om te zoeken en te weinig tijd om te spelen.

Heb ook nog pal nes, dreamcast en wat gba games.

Hou er wel rekening mee dat het niet voor een habbekrats weg gaat 😉
 
Poeh. Heavy shit dit.

Succes met de verkoop. Serieuze vraag: Stap je echt helemaal uit de hobby, of blijft er nog wel iets over?
 
Cageman":esj9zfj4 said:
Poeh. Heavy shit dit.

Succes met de verkoop. Serieuze vraag: Stap je echt helemaal uit de hobby, of blijft er nog wel iets over?
Ja PS3, Wii en 360 hou ik.

Gewoon een beetje next'gen gamen als ik zin heb :)
 
Succes met de verkoop.

@Almighty Ik weet ff off topic maar wil het ff kwijt. Ik vind het wel jammer.
Ik vond je posts met de toevoegingen aan je collectie altijd erg leuk om te zien/lezen. Heel veel games had ik nooit van gehoord. en allemaal sinds de jaren 80 niet meer gezien in die staat. hopelijk ben je ze zo kwijt. maar een gemis voor de "Gallery" van dit Forum
 
Da Dude":8dpy0563 said:
Succes met de verkoop.

@Almighty Ik weet ff off topic maar wil het ff kwijt. Ik vind het wel jammer.
Ik vond je posts met de toevoegingen aan je collectie altijd erg leuk om te zien/lezen. Heel veel games had ik nooit van gehoord. en allemaal sinds de jaren 80 niet meer gezien in die staat. hopelijk ben je ze zo kwijt. maar een gemis voor de "Gallery" van dit Forum

thanks da dude,

Ja is misschien allemaal wel jammer maar heb ook geen spijt van m'n actie met m'n cabs en dit zat er gewoon aan te komen.
Je koopt het, speelt wat en gaat boven in bakken. (zwart/wit gezien dan)

Ik hoop dat ik hier mensen nog blij kan maken met titels en bij meerdere games kan ik altijd iets met de prijs doen.

En iedereen moet denken wat hij wil over mij (m.b.t mijn actie's) maar daar kan ik prima om slapen, denk zal het gewoon even posten en kan altijd iemand anders blij maken met wat games, consoles etc.
 
almighty":3t91n0yn said:
Cageman":3t91n0yn said:
Poeh. Heavy shit dit.

Succes met de verkoop. Serieuze vraag: Stap je echt helemaal uit de hobby, of blijft er nog wel iets over?
Ja PS3, Wii en 360 hou ik.

Gewoon een beetje next'gen gamen als ik zin heb :)

Ik heb wel interesse in je PS3. Wanneer besluit je hem weg te doen?

Nee, effe zonder gein, hoeveel waarde moeten we nu eigenlijk hechten aan al je mooie verhalen, eerst over het feit dat arcade gamen het helemaal voor je is, dan vertel je dat je je oude liefde (Famicon en wat later Megadrive) weer tevoorschijn haalt en lok je allemaal waarderende reacties uit op je 'bijzondere' aankopen, en nu is het next gen. Zelden iemand zo zien zwalken. Moet je natuurlijk zelf weten hoor, maar een beetje vreemd is het wel.
 
Ook had jij volgens mij je meeste jamma printen verkocht en koop je ze nu terug, toch? En eerst kocht je je games orgineel en nu speel je ze via een emulator.
En zo lust ik er nog wel een paar dus niemand is perfect.

En dan loop ik ook niet te zeuren maar dat zal wel per persoon verschillend zijn.
 
almighty":1jvr0wb8 said:
Ook had jij volgens mij je meeste jamma printen verkocht en koop je ze nu terug, toch? En eerst kocht je je games orgineel en nu speel je ze via een emulator.

Nee hoor. Ik heb vorig jaar inderdaad een stuk of 15 PCB's verkocht, was ongeveer 25% van mijn verzameling, en een paar candy cabs. Was helaas genoodzaakt vanwege geldproblemen, gelukkig heb ik er al weer een stuk of 5 van terug kunnen kopen. :D En ik heb nog steeds 3 candy cabs en een heel aantal klassieke cabs.

En emulatie software heb ik altijd gebruikt, sterker, daar is het wat mij betreft mee begonnen, Mame in 1997 en ook allerlei console emulatoren. Ik koop altijd slechts zelden (retro) console games, die hebben hun geld al lang opgebracht voor de ontwikkelaars. Nee, dan gebruik ik liever een kopie en bewaar ik mijn geld voor andere dingen. De enige games die ik trouw koop zijn de 360 Cave games. Kortom, habit as usual.

Wat ik in jouw geval jammer vindt is dat veel lezers via je topics steeds weer 'opgeroepen' worden om je waardering voor je aankopen en je smaak te vermelden (je bent immers 'trots' op een aankoop en daarom vermeld je dat in je topic, neem ik aan, zoals iedereen doet, toch?), terwijl het voor jou eigenlijk helemaal geen waarde heeft, gebakken lucht dus. Post dan gewoon niets.
 
Hmmm, Je kunt er veel van denken maar iedereen mag wat mij betreft gewoon alles blijven posten hoor. Ik heb hierdoor wel een aantal titels ontdekt die ik nog niet kende of vergeten was. Blijf gewoon je shit posten gasten.
 
Ja we kunnen hier wel over blijfen discussieren en zullen het in sommige gevallen nooit eens worden.

Wat ik kocht daar was ik altijd trots op en dan post ik dat gewoon, ook geeft het inspiratie voor anderen.
Ik maalde gewoon al een tijdje om gewoon de hele collectie te verkopen en er mee te stoppen net als met het arcade gebeuren.
 
Back
Top