What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK : Sega New Astro City Tate cab *VERKOCHT*

R2-2D

1CC Aspirant
Ik verkoop een Sega New Astro City japanse arcade cab.

De monitor is "getate" voor het spelen van shoot em ups. De monitor kan natuurlijk ook weer in normale stand gezet worden.
Heeft een 2x6 button blast city panel.
De monitor is heel iets ingebrand , maar als je speelt zie je er niets van.

Prijs 700 euro.

IMG_2011-1.jpg


IMG_2010-1.jpg


IMG_2009-1.jpg
 
Als je nouw maar een maandje eerder was geweest stond ik nu bij je op de stoep :o
Je verkoopt hem toevallig niet zonder monitor en panel voor 500,- eurie? :lol:
Had deze trouwens een triple sync monitor?
 
Hai,
Nee deze is niet trisync ; dat is mijn andere cab.
En ja je kan het vragen , maar ik wil de kast niet slopen om los te verkopen.
 
Ik zit zelf nu erg te twijfelen, aangezien ik via een kennis er pas kan achterkomen wat zij voor mij kan betekenen qua cabinets omdat diegene bij een speelhal handelaar werkt, maar ik krijg daar pas aanstaande zaterdag verslag van...

Dus deze verkoop geldt alleen voor deze week IVM je vakantie? Héél misschien dat je nog van me hoort deze week...
 
Ik wil nooit (!) meer iemand horen klagen dat ze nooit Japanse cabs in Nederland kunnen vinden. Al die zogenaamde inkoopacties zonder enig resultaat, dit is je kans.
Als ik in Nederland had gezeten had ik em zeker van je overgenomen.
Good luck.

Je bedoeld een origineel Astro panel neem ik aan, niet Blast aangezien ik die ook op die pics erop heb zitten.
Whitevillage":1tyhpbg2 said:
Ik zit zelf nu erg te twijfelen, aangezien ik via een kennis er pas kan achterkomen wat zij voor mij kan betekenen qua cabinets omdat diegene bij een speelhal handelaar werkt, maar ik krijg daar pas aanstaande zaterdag verslag van...
Ik hoop niet dat je zit te wachten op nieuws over verragte stand up cabinets uit de Nederlandse hal, terwijl je de beste Japanse sit down kunt krijgen die er zo'n beetje te krijgen is he?
 
Het is natuurlijk ook allemaal waar... Maar het blijft toch een stap die ik nooit eerder heb gemaakt en natuurlijk wil ik graag ook een Japanse. Maar heel misschien dat ze er aan kunnen komen. Jij weet ook niet wat zij krijgen en van wat ik mocht geloven krijgen ze vaak nieuwe cabinets binnen voor distributie. Alleen weet ik niet als het Japanse zijn nee...

Ik vind het gewoon jammer dat R2 D2 die cabin persé binnen een week kwijt wil. Het is gewoon niet iets dat je zomaar even koopt...

Iig R2 D2, kan je misschien tot vanavond wachten op mijn definitieve antwoord? Ik moet dan nog zo het een en ander bespreken onderling. Alvast bedankt.
 
@whitevillage : als je vanavond beslist ben jij de eerste, geen probleem.
@Ken : jouw cab heeft een blastcitypanel licensed by sega , diegene die ik verkoop heeft een blastcitypanel van sega) Volgens mij geen grote verschillen, maar toch..
 
Hmm ja ik heb er twee, eentje met paars en eentje zoals de jouwe.

Whitevillage, als je ooit iets hebt willen aannemen van mij persoonlijk, pak deze kans dan met beide handen. Ik heb er verder niks mee te maken, het is geen personal favor voor de verkoper of wat dan ook maar ik weet 100%, nay I say 110% zeker dat je na afloop me zal bedanken. En dan ga ik niet eens beginnen over de zeer simpele technische redenen, zoals de sticks en buttons, die op een Europese cab gewoon crap zijn vergeleken met dit. Get it, trust me.
 
Pcies wat Ken zegt, geweldige cab.
Een van de beste die je kunt kopen..
Als ik er niet al een had of genoeg geld had stond ik nu bij r2-2d op de stoep, woon maar 25 kilometer van hem vandaan dus :)
 
Yo elf, kom je die monitor nog oppikken ;) het is besyt wel een grote doos weet je :?
ik hoor je wel!
 
Psykick":2rhdx4mj said:
Yo elf, kom je die monitor nog oppikken ;) het is besyt wel een grote doos weet je :?
ik hoor je wel!
Ja gaat deze week gebeuren, heb alleen geen eigen vervoer dus moet me pa ff inschakelen :lol:
 
Rano":13saxrln said:
Hoe vet! Waarom heb ik tentijden van dit soort aanbiedingen nooit geld over :(

Daarom moet je ook sparen :) heb je altijd het geld klaar om te gaan als je een aanbieding krijgt.

Ik laat hem even aan me voorbij gaan want ik heb echt geen ruimte meer thuis, nog 1 jaartje en dan is nieuwe huis klaar dus als de koper hem tegen die tijd weer kwijt wil :)
 
RoOd":1nygzald said:
Daarom moet je ook sparen :) heb je altijd het geld klaar om te gaan als je een aanbieding krijgt.

Dat had ik ook gedaan, maar van dat geld heb net een MacBook gekocht :P
 
Mocht je hem na je vakantie nog weg willen doen dan koop ik hem wel..
 
Wat wil die burn in zeggen; wanneer zie je het wel en krijg je daar op den duur last van?? Verder mooi kastje....
 
Eigenlijk is het niet noemens waardig , maar toch heb ik het er eerlijk bij vermeld. Als je heel goed kijkt ,en alleen als hij uit staat , zie je dat hij een heel klein beetje screenburn heeft. Je krijgt er nooit last van ; het wordt niet erger. Verder is de monitor echt perfect.
 
Back
Top