What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Saturn/Gamecube/Xbox Modchips

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
In bulk gekocht, overschot die ik dus niet meer nodig heb.

:arrow: Saturn modchip dient om homebrew, emu's en eventueel EIGEN backups te draaien. Zorgt er dus NIET voor dat je import kan spelen. (werkt wel in combinatie met AR of switches).

Enkel voor Model 2 PAL/JAP/US (eerste reeks met 32-pin chip op CD-board).

Prijs los: € 18
Prijs met inbouw: € 25

:arrow: Saturn regioswitch + 50/60 Hz switch, dient om import te draaien. Zorgt er dus NIET voor dat je backups kan spelen. (werkt wel in combinatie met modchip)

Prijs PCB met inbouw regioswitch: € 20
Prijs PCB met inbouw regioswitch en Hz-switch: € 25

:arrow: Gamecube Modchip: Viper met Parallelflasher.
Geschikt voor elk model GC, alsook Panasonic Q!
Zorgt ervoor dat je import (PAL/JAP/US), homebrew, emu's etc. op elke GC kan spelen,.
Bios kan via flash van DVD of parallel geupdate worden, plek voor plug-in (MP3/IP-loader in combinatie met BBA/...)

Prijs los: € 30
Prijs met inbouw GC: € 40
Prijs met inbouw Q: € 50


:arrow: Xbox Modchip: Duo X2 met PCB rebuild
Past op elke Xbox, ook 1.6 door de PCB rebuild.
2 Bios-banken pre-flashed met Executer voor 1.1-1.5 en Evox voor 1.6

Prijs los: € 20
Prijs met inbouw en volledige soft install: € 40
Prijs met inbouw + PCB inbouw en volledige soft install: € 50


PM me als er interesse is.
 
Xbox: sectie toegevoegd, Saturn: prijzen gezakt met € 7, Gamecube: prijzen gezakt met € 15!!
 
Heb je een officiele link hoe je die gamecube chip kan instaleren?
 
Sorry dude, was op verlof...

Een "officiële" niet direct, maar ik kan wel een print erbij steken met een volledige walkthrough, heb die denk ik wel op mijn PC staan (heb indertijd ook in Q geïnstalleerd, dus een gewone cube is kinderspel!)
 
Back
Top