What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK]pc engine duo-r+shmups [sold]

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Hé almighty,

hoe is het geluid van je duo-R. Ze zijn berucht om de slechte kwaliteit van de caps, waardoor het geluid al snel slecht wordt en zelfs de geest geeft. Ik heb zelf eerder dit jaar een Duo-R gekocht, maar na een paar weken had ik geen geluid meer. Heb toen nagenoeg alle caps vervangen, maar nog steeds nada. Uiteindelijk is die console maar weer voor een appel en een ei verkocht en heb nu een gewone PC engine, maar wel met RGB mod.
 
De pc engine duo-r is het beste syteem(uit de reeks) wat er is pooyan en nooit geen problemen gehad met het geluid.(ben je niet in de war met de duo?)
Want bij de gewone duo zit de av aansluiting vlak bij de power en dit geeft nogal eens wat problemen.
 
almighty":1yi33el5 said:
De pc engine duo-r is het beste syteem(uit de reeks) wat er is pooyan en nooit geen problemen gehad met het geluid.(ben je niet in de war met de duo?)
Want bij de gewone duo zit de av aansluiting vlak bij de power en dit geeft nogal eens wat problemen.

Je hebt gelijk, het was de Duo. Wat een ...te ding. Miskoop van het jaar. Maar goed, ik heb toch nog een aantal CD games, origineel en kopie, dus misschien doe ik wel een bod.
 
Back
Top