What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK Pachislo Arraking

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Bij deze TK. Pachislo - Arraking (prijs tussen 100 en 145 euro). Ik woon in Belgisch Limburg.
Volledig werkend, icl. veel tokens (een 600 à 700..maar ik moet ze nog eens natellen)

indien interesse, graag een seintje.
Ik wil graag het toestel TK aanbieden omdat ik er te weinig mee bezig ben...en dat is zonde he ;)

6X1Nze.jpg

9om6ST.jpg
 
steven":1w9pc92t said:
Bij deze TK. Pachislo - Arraking (prijs tussen 100 en 145 euro). Ik woon in Belgisch Limburg.
Volledig werkend, icl. veel tokens (een 600 à 700..maar ik moet ze nog eens natellen)

indien interesse, graag een seintje.
Ik wil graag het toestel TK aanbieden omdat ik er te weinig mee bezig ben...en dat is zonde he ;)

6X1Nze.jpg

9om6ST.jpg

Dat is zeker een leuk speeltje, wel een vraagje: Heb je enig idee over hoeveel ton we het zouden hebben om zoiets naar Nederland te laten verzenden?
 
Back
Top