What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK]OK BABY arcade cab *SOLD*

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
-15khz
-geen screenburn!
-zeer goede staat

img2043vy0.jpg

img0914dw7.jpg

Hoef er niet op te verdienen maar wil wel graag de kosten eruit van de nieuwe sticks/buttons.

Vraagprijs: 549,00 euro
 
Ik zag dat trailblazer800 interesse had in je cab .. even PM-en dus!

Zie Arcade-topic
 
tot 25-01-09 hou ik hem vast voor koper.(marktplaats dus geen 100% zekerheid 😉 )
 
Hmm gaat ie voor 400 weg met of zonder de multi pcb ? Anders kunnen we mischien nog wel iets regelen :)
 
Baris is een aardige gozer ik heb mijn megatech aan hem verkocht en hij had het over de ok baby cab.Vet mooie cab!
 
Kaj die over de financien gaat was ook zeker een aardige gozer en met een beetje geluk zie ik m'n cab nog eens i.v.m game evenementen :)
 
Kaj ,sorry,was idd ook ok en degene wiens naam ik vergeten ben ook.
Alles verliep lekker soepel en je hebt een coole gameroom/zolder trouwens.
 
Ratson":13ur8i0p said:
Kaj ,sorry,was idd ook ok en degene wiens naam ik vergeten ben ook.
Alles verliep lekker soepel en je hebt een coole gameroom/zolder trouwens.
thx!

Tja nu straks wel een beetje leeg zonder de OK Baby, maar er komt vast wel weer een cab voor terug 😉
 
Back
Top