What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] New Astro City (VERKOCHT)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
almighty":20wbblac said:
veels te goedkoop :shock: , je kunt natuurlijk ook overdrijven 😉

€500,00 had je er makkelijk voor kunnen vangen, misschien niet hier maar dan had ik hem op MP gezet.

Ik verkoop hem ook liever hier, dat zijn allemaal argumenten voor de lage prijs :).
 
Ok mensen, even een update:

De persoon die interesse heeft reageert niet of heel langzaam op mijn PM's. Ik snap uiteraard dat niet iedereen 24/7 achter de pc zit en tijd heeft om te reageren (ik zelf ook niet), maar met zoiets als dit vind ik het wel prettig om elkaar op de hoogte te houden.

Eigenlijk wil ik de cab alleen verkopen als:
- De koper uit Nederland komt
- De communicatie vlot verloopt
- De koper zeker weet dat hij de New Astro makkelijk kan demonteren om naar beneden te krijgen en ook als hij hier aankomt niet toch wil proberen om het ding in 1 keer naar beneden te krijgen.

Anders hou ik hem zelf, hij staat hier ook niet in de weg namelijk.

Misschien lijken het veel eisen, maar hij moet niet weg. Hij kan wel weg, maar dan moet het voor mij niet teveel 'stress' opleveren. Ik stress er natuurlijk niet echt om, vandaar de aanhalingstekens.
 
ckong":16m33bho said:
Potverdorie, wat een prachtige prijs voor deze prachtige cab. Als ik niet zelf al twee NAC's zou hebben had ik hem zeker gekocht. Jammer van de blast city panel, maar dat is slechts een klein, klein kleinigheidje.

New Astro's rule! :D

Jammer dat je hem niet wil ckong. Onze vorige deal voor mijn houten cab voldeed namelijk perfect aan mijn 'eisen' hierboven. Dat was gewoon prettig. Even kennismaken, hup aan de slag, jij had kennis van zaken, ding naar beneden, en klaar.

Die houten kast gaf ik je toen bijna gratis, die stond WEL echt in de weg namelijk haha.
 
Ja, ik!
Heb straks twee Astro's op een rij. Met z'n tweeen naast elkaar zien ze er zo gelukkig uit :)
 
Gefeliciteerd Barry, goede koop! 2 (vergelijkbare) cabs naast elkaar is altijd mooi, zeker horizontaal en verticaal? Ben benieuwd naar je ervaringen straks tussen de Astro en New Astro. Veel plezier ermee!
 
MarsMan":3egj8pck said:
Ben benieuwd naar je ervaringen straks tussen de Astro en New Astro. Veel plezier ermee!

:?: Je had toch al een NAC Barry?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top