What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Mijn trouwe Sega Saturn...

Status
Not open for further replies.

Ricepuppet

Candy Cab Regular
Na dagenlang beraad over wel of niet, heb ik toch maar besloten om mijn trouwe Sega Saturn van de hand te doen. Ik heb 'em maar een jaartje gehad, voornamelijk omdat ik de game Snatchers wilde spelen. Omdat ik niet meer aan consolegaming doe - heb besloten dat mijn PC net zo goed is als een Xbox 360, en mijn PSP dat vervangt - gaat hij weg.

* Minte Sega Saturn. Echt, die shit lijkt nieuw.
* 2 Officiele Saturn joysticks
* Doos + handleidingen en een of andere gekke ingepakte kabel
* Scartkabel / Stroomkabel
* 4 Meg RAM cart voor Savegames en om importgames te spelen
* De Saturn game 'Snatchers' (JAP)
* Interne batterij vernieuwd

* En dan nu het mooiste; de Saturn is door mijzelf gechip'ed. Ja ja, de enige echte schaarse Saturn Modchip heb ik er zelf ingezet. Geen gezeik meer met importgames die je niet kan spelen. Je kan alles spelen!



---------------------------
REGELS
---------------------------

* Niet te ruil
* Niks wordt apart verkocht. Waarom niet? Omdat ik een nieuwe Sega Saturn eigenaar zoek die ik blij kan maken
* Kenners van dit forum, weten wat dit waard is, bied er dan ook naar
* Ik lever alleen high quality shit, ook met dit. Pakket wordt zeer netjes verpakt opgestuurd
* Eerst overboeking, dan pas product
 
Is het niet handig om alsnog een vraagprijs te vermelden? Ter indicatie ofzo?
 
Hmm ziet er echt interessant uit... maar wat moet je nu voor dit pakket geven?
 
Reactie van Segaforum.:

De modchip kost al 50 euro (nieuw) ik zou het ook eigenlijk niet weten voor een gerichte prijs. Misschien weet iemand van het forum hier een gerichte prijs op te geven? Ik zat zelf te denken aan 100 + euro (+ staat voor meer..)
 
Ik wil me er niet mee bemoeien hoor maar een complete Saturn met zo'n modchip zou voor 100-125 echt een goede koop zijn, dus je kunt het er gerust voor vragen dacht ik zo. Mensen die in Saturn willen stappen hebben aan dit pakket echt een ideale start.
 
Bod 125,00 euro :D
mvrgr
Fred


Ricepuppet":33cua0gn said:
Na dagenlang beraad over wel of niet, heb ik toch maar besloten om mijn trouwe Sega Saturn van de hand te doen. Ik heb 'em maar een jaartje gehad, voornamelijk omdat ik de game Snatchers wilde spelen. Omdat ik niet meer aan consolegaming doe - heb besloten dat mijn PC net zo goed is als een Xbox 360, en mijn PSP dat vervangt - gaat hij weg.

* Minte Sega Saturn. Echt, die shit lijkt nieuw.
* 2 Officiele Saturn joysticks
* Doos + handleidingen en een of andere gekke ingepakte kabel
* Scartkabel / Stroomkabel
* 4 Meg RAM cart voor Savegames en om importgames te spelen
* De Saturn game 'Snatchers' (JAP)
* Interne batterij vernieuwd

* En dan nu het mooiste; de Saturn is door mijzelf gechip'ed. Ja ja, de enige echte schaarse Saturn Modchip heb ik er zelf ingezet. Geen gezeik meer met importgames die je niet kan spelen. Je kan alles spelen!



---------------------------
REGELS
---------------------------

* Niet te ruil
* Niks wordt apart verkocht. Waarom niet? Omdat ik een nieuwe Sega Saturn eigenaar zoek die ik blij kan maken
* Kenners van dit forum, weten wat dit waard is, bied er dan ook naar
* Ik lever alleen high quality shit, ook met dit. Pakket wordt zeer netjes verpakt opgestuurd
* Eerst overboeking, dan pas product
 
Ow.

Sorry, maar de Sega Saturn is al voor de helft betaald door een andere koper. De andere helft komt volgende week maandag.

Dus helaas. Deze kan overigens op slot.
 
Okay dan, mocht je er teveel spijt van krijgen stuur ik je wel een nieuwe...;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top