What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK : Japanse PSX met 7 games

R2-2D

1CC Aspirant
Joined
Nov 26, 2005
Messages
779
Reaction score
0
Location
Enschede
Ik bied voor een vriend van me hier zijn japanse psx aan met 7 spellen.

IMG_5312.jpg

55 euro incl. verzendkosten
 
Heb je ook een foto van de achterkant (aansluitingen)? En is hij niet verkleurd?
 
Dank voor de foto; mooi setje, maar laat hem toch aan me voorbij gaan. Ik ben op zoek naar eentje van de eerste serie (heb er één, maar is nogal verkleurd). Om precies te zijn, een SCPH-1000. Dit is een latere versie ;-)
 
Cageman":itgddkn1 said:
Dank voor de foto; mooi setje, maar laat hem toch aan me voorbij gaan. Ik ben op zoek naar eentje van de eerste serie (heb er één, maar is nogal verkleurd). Om precies te zijn, een SCPH-1000. Dit is een latere versie ;-)

dus je hebt een scph1000, maar je wil een andere omdat die van jou verkleurd is?

wel mooie dingen zijn het. s-video out, parallel port.. sony heeft de nare gewoonte om consoles slechter te maken ipv beter in verloop der tijd :mrgreen: kijk maar eens naar de ps3 en welke features er missen van het launch model...
 
[OFFTOPIC]
Ja, precies. Ik heb een PSX uit de allereerste run (vriend van me heeft die destijds op launch dag in japan gekocht en meteen naar me opgestuurd). Paar jaar geleden per ongeluk in de zon laten staan achter het raam. Meteen geel. Ik wil hem graag in 'nieuwstaat' terug zien te krijgen, maar het is me tot nu toe niet gelukt. De SCPH1000 wordt heel erg veel gebruikt om high-end CD spelers van te maken (vanwege goede DA/AD conversie).
[/OFFTOPIC]
 
Back
Top