A
Anonymous
Guest
Hey all,
Ik verkoop m'n Japanse N64 wegens aankoop van een rgb / import modded US toestel. De console die ik verkoop is unboxed maar in prima staat ; werkt perfect ; ziet er bij wijze van spreken niet nieuw uit (lichte sporen van gebruik) maar is "visueel" toch netjes. Het is ook geen special edition toestel; gewoon, zwart met grijs.
Geleverd compleet met origineel voedingsblok ("PSU" 100-110 volt, je hebt dus een stepdown adaptor nodig...), een controller én een rumble pack.
Dit soort toestellen kan iedereen in principe zelf makkelijk modden om ook US games te kunnen spelen - lekker 60 Hz gamen in het Engels - en ook een rgb mod is mogelijk.
Vraagprijs, inclusief verzending naar België en Nederland : nu 45 EURO (was 60 euro).
Als je geen stepdown adapter hebt, wil ik eventueel wel een ander voedingsblok opsturen (voor een UK N64 dan - standaard 220 volt zoals bij ons - dan heb je enkel een stekkeradaptortje van 3 euro of zo nodig), maar dan maak ik het mezelf wat lastiger in de toekomst, en is m'n vraagrpijs 75 EUR.
Ik verkoop m'n Japanse N64 wegens aankoop van een rgb / import modded US toestel. De console die ik verkoop is unboxed maar in prima staat ; werkt perfect ; ziet er bij wijze van spreken niet nieuw uit (lichte sporen van gebruik) maar is "visueel" toch netjes. Het is ook geen special edition toestel; gewoon, zwart met grijs.
Geleverd compleet met origineel voedingsblok ("PSU" 100-110 volt, je hebt dus een stepdown adaptor nodig...), een controller én een rumble pack.
Dit soort toestellen kan iedereen in principe zelf makkelijk modden om ook US games te kunnen spelen - lekker 60 Hz gamen in het Engels - en ook een rgb mod is mogelijk.
Vraagprijs, inclusief verzending naar België en Nederland : nu 45 EURO (was 60 euro).
Als je geen stepdown adapter hebt, wil ik eventueel wel een ander voedingsblok opsturen (voor een UK N64 dan - standaard 220 volt zoals bij ons - dan heb je enkel een stekkeradaptortje van 3 euro of zo nodig), maar dan maak ik het mezelf wat lastiger in de toekomst, en is m'n vraagrpijs 75 EUR.