What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Hantarex MGG 28 EQ/3

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Mooie video wall monitor op 15 Khz.
Monitor is nog in zeer goeie staat. Geen screen burn.
Met OSD. Chassis is volgens mij toen ik hem overkocht gewoon gloed nieuw, net als de beeldbuis. Was eigenlijk voor een MAME project maar nooit echt aan toegekomen. Toen nog gekocht voor 75 euro. Mag nu weg voor 50. Of mag ook geruild worden. Is op te halen in Rotterdam.

Voor meer specificaties:
http://www.hantarex.be/BtoB/products/applications/videowall-monitors/index.htm

Voor meer fotos:
http://s702.photobucket.com/albums/ww24/xxstillaxx/Hantarex/

IMG_0237.jpg

IMG_0236.jpg

IMG_0235.jpg
 
Waar is ie op te halen? Wel belangrijk bij iets dat zo loeizwaar is :)
 
jammer dat er geen consoles direct op aangesloten konden worden, had hem graag van je overgenomen. :cry:
 
Vanuit overijssel is me dat te ver helaas... ziet er wel strak uit, succes met de verkoop!
 
ne0":1rg1af4j said:
Vanuit overijssel is me dat te ver helaas... ziet er wel strak uit, succes met de verkoop!
Misschien komt hij wel langs Neo, hij kwam volgens mij vrijdag in de buurt van Overijssel, toch xxstillaxx?
 
Niemand dus?

Sokha, als niemand hem wil, neem hem morgen dan maar mee. Ik neem hem van je over voor € 50.

Edit: marc, goede keuze, zal je veel plezier van hebben. Ik heb een zelf een Barco monitor en de lowres console games zien er waanzinnig mooi op uit.
 
thx Erik, mocht ik er niet uitkomen dat stuur ik je wel even een pm.
Maar volgens mij met RGB moet het werken, en ook iets gelezen over sync.
Kan nooit al te moeilijk zijn lijkt me en veel goede dingen gelezen over deze crt's.
 
Uhm, dus is ie nou weg of niet weg? :) Als ie er nog is en de seller komt in de buurt van overijssel: doe maar dan. Zoniet, dan helaas en post nog maar wat pics wie hem gekocht heeft :)
 
Ik ben de gelukkige, helaas nog niet gezien :lol:
We zijn elkaar net misgelopen he xxstillaxx :roll:
 
almighty":28z88s8v said:
Ik ben de gelukkige, helaas nog niet gezien :lol:
We zijn elkaar net misgelopen he xxstillaxx :roll:

Wees er maar blij mee :!: Heb er net ééntje in mijn mini-woody zitten:

8_DCE.jpg


De RGB pinning is overigens eenvoudig en werkt op diverse consoles en (A)VGA kaarten.
 
Fijn om te weten, zolang de Dreamcast (vga), Saturn en SFC maar werken.
Hij had de Dreamcast getest maar kreeg geen goede verhoudingen en de consoles had hij getest met een normale scart.

Heb wel weer eens zin om een begin te maken met Super Metroid :P
 
Psykick":2x9x30jn said:
almighty":2x9x30jn said:
zolang de Dreamcast (vga)

hmmm ik geloof dat dit toch echt een 15Khz scherm is, dus lijkt me niet echt mogelijk....
Gelijk heb je, bedoel RGB scart.
Ben in de war met het scherm van pat7o.
 
Ow gelukkig, anders was het natuurlijk een deceptie geweest, anyway is op 15kHz wel een retestrak plaatje moet je maar rekenen....ben benieuwd
 
Psykick":1s2ej7wh said:
Ow gelukkig, anders was het natuurlijk een deceptie geweest, anyway is op 15kHz wel een retestrak plaatje moet je maar rekenen....ben benieuwd
Ik ook en zal wel wat fotos schieten.
Wel jammar dat sommige games weer niet draaien op RGB.(gigawing II en SFZ3)
 
Psykick":1h63nl6m said:
almighty":1h63nl6m said:
zolang de Dreamcast (vga)

hmmm ik geloof dat dit toch echt een 15Khz scherm is, dus lijkt me niet echt mogelijk....

Yep, Hasan heeft natuurlijk helemaal gelijk 😉 Ik doelde meer op de signaalnivau's en het feit dat je ook PC-VGA op 15Khz kan sturen met soft15K of beter Powerstrip. Voor VGA-consoles gaat het dus zeker niet werken, maar daar bestaan weer mooie andere oplossingen voor.
 
pc komt er niet op en wil hem gewoon gaan gebruiken voor SNES/SFC/SATURN/Megadrive en Dreamcast. (allen RGB aangesloten)
Had al van Erik gehoord dat dit er mooi uit gaat zien dus ben eigenlijk reuze benieuwd.
Zal altijd mooier zijn als een standaard tv.
 
Back
Top