What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Gradius Pachislo

Status
Not open for further replies.

cageman

Administrator
Staff member
Voor de Konami/Gradius fans: perfect werkende Pachislo met Gradius als thema.

Kast is aangepast voor 220v, en heeft een extra volumeregeling zodat je hem lekker zacht kunt zetten (ze kunnen normaal alleen hard, heel hard, en oorverdovend hard).

Je krijgt er een berg Japanse tokens bij, genoeg om de machine helemaal te vullen (stuk of 300 denk ik).

Staat ook op MP. Check daar de foto's even. Photobucket staat geen directe links meer toe: http://link.marktplaats.nl/m1185155813

Prijs : 260 euro
 
Looks cool, vind het alleen ZOOOOOOOO jammer dat Konami al hun IP's volledig door de stront heen trekken met dit soort dingen :evil:
Laat anderen die WEL willen er toffe games van maken :x

Als groot Konami fan kan ik wel :vomit: van hun huidige beleid :roll:
 
Dank voor de off-topic vervuiling van deze sales thread, Kaneda. Wat heb ik hier nou aan.
 
Geinig "speelgoed", uit nieuwsgierigheid: lijkt niet zo groot te zijn,wat zijn ongeveer de afmetingen van dat ding?
 
poekiepoekie":30y5xj2w said:
Geinig "speelgoed", uit nieuwsgierigheid: lijkt niet zo groot te zijn,wat zijn ongeveer de afmetingen van dat ding?
Ongeveer 81 x 48 x 33 (h x b x d, in cm).

Inderdaad niet zo heel groot. Weegt een kilo of 30 denk ik.
 
Cageman":3utzgiwu said:
Dank voor de off-topic vervuiling van deze sales thread, Kaneda. Wat heb ik hier nou aan.

Mijn welgemeende excuses :shifty:
Had totaal niet de intentie om te vervuilen, ik had deze devices nog niet eerder gezien van Konami namelijk, dus was meer een ondoordachte reactie.
Honto ni gomen ne - 本当にごめんね。ほんとうに ごめんね。 :shifty:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top