Te koop mijn zo goed als nieuwe Wii console incl. doos en alle toebehoren.
De Wii is gemod met de "Wiikey2" chip.
Ik was in de veronderstelling dat ik Tatsunoko vs Capcom ermee kon spelen , maar helaas blijkt dit een van de zeldzame import games die niet werken op een gemodde Wii.
Ik vraag er 250 euro voor of een ruil voor een Japanse Wii console in goede staat.
De Wii is gemod met de "Wiikey2" chip.
Ik was in de veronderstelling dat ik Tatsunoko vs Capcom ermee kon spelen , maar helaas blijkt dit een van de zeldzame import games die niet werken op een gemodde Wii.
Ik vraag er 250 euro voor of een ruil voor een Japanse Wii console in goede staat.