What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK : Gemodde / omgebouwde Wii

R2-2D

1CC Aspirant
Joined
Nov 26, 2005
Messages
779
Reaction score
0
Location
Enschede
Te koop mijn zo goed als nieuwe Wii console incl. doos en alle toebehoren.
De Wii is gemod met de "Wiikey2" chip.

Ik was in de veronderstelling dat ik Tatsunoko vs Capcom ermee kon spelen , maar helaas blijkt dit een van de zeldzame import games die niet werken op een gemodde Wii.

Ik vraag er 250 euro voor of een ruil voor een Japanse Wii console in goede staat.
 
Ahum, ik wil niets zeggen maar heb hem hier volop knallen op een gemodde Wii met Wiikey ( de eerste gewoon )
Ik zou er maar eens goed over nadenken, want deze game beukt echt wreed hard!
 
Je moet hem met een freeloader spelen of The Homebrew Channel installeren en via die spelen, werkt op mijn beide Wii's met Wiikey! Ik heb wel een backup trouwens en volgens mij is daar ook iets mee gebeurd, maar kan me nu ff niet herinneren, moet ik ff checken als ik thuis ben. Is wellicht door een aantal progjes om te laten draaien. Geef later wel uitsluitsel!
 
Back
Top