What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Games (MVS, PS2, DS, GBA)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hey,

Ik verkoop de volgende games. Alles is origineel. Foto's mogelijk op aanvraag. Prijzen die er staan zijn de vaste minimum prijzen. Onder deze prijzen verkoop ik niet.

Alle prijzen zijn INCLUSIEF verzendkosten. Ook als het pakketpost (euro 6,20) verzending nodig heeft.

Op het moment heb ik geen interesse in ruilen.

Neo Geo MVS (al mijn MVS games zijn met shockbox & insert):

8man (Japanese label) -- 28 euro
Samurai Shodown -- 32 euro
Sonic Wings 2 (Aero Fighters 2) (Japanese label, label slechte staat) -- 38 euro

Nintendo DS games:

Project Rub -- 10 euro

GBA games:

F-Zero GP Legend (doosje/boekje niet 100% goed meer) -- 8 euro
Sonic Advance (geen boekje, doosje erg beschadigd) -- 9 euro

Playstation 2 games:

Capcom Classics Collection Vol. 1 -- 16 euro
Capcom Classics Collection Vol. 2 -- 16 euro
ESPN NHL 2k5 (DVD doosje ipv PS2 doosje) -- 6 euro
Grandia 3 (Japanse import) -- 4 euro
King of Fighters Maximum Impact (zonder kartonnen doos) -- 6 euro
Ridge Racer V (Japanse import) -- 5 euro
Soul Calibur 2 -- 7 euro
Soul Calibur 3 -- 11 euro
Virtua Fighter 4 (Japanse import) -- 5 euro




Alle PS2 games in 1 koop voor 50 euro incl. verzenden te koop.

Alle 3 de MVS games in 1 koop voor 88 euro incl. verzenden.

Alle games uit dit topic in 1 koop voor 150 euro incl. verzenden (toch een aanzienlijke korting). Alle games los vraag ik 201 euro voor (als ik goed gerekend heb).
 
Project Rub is dat de eerste of het tweede deel? Want ik heb namelijk wel intresse als het de tweede is, want de eerste kan je voor 9,95 in de winkel kopen.
 
Is het eerste deel.

Waar is die 10 euro dan nieuw? Als ik er geen 10 euro voor kan krijgen haal ik hem uit dit topic en hou ik hem gewoon zelf :-).
 
Muzzle":1fxc0wcj said:
Is het eerste deel.

Waar is die 10 euro dan nieuw? Als ik er geen 10 euro voor kan krijgen haal ik hem uit dit topic en hou ik hem gewoon zelf :-).

Intertoys, media markt is die gewoon 10 euro. Teminste hier in Friesland, maar laat dan maar zitten dan koop ik het wel gewoon in de winkel.
 
Ok logisch dat je hem dan nieuw koopt natuurlijk :-). Dan hou ik de game zelf wel. Ik wist niet dat die game zo goedkoop was nieuw, anders had ik hem niet eens in dit topic gezet.
 
oh klas het niet goed damn vaag dat die rub zo cheap is

welke winkel heb je het over ?
 
Intertoys, media markt is die gewoon 10 euro.


Ik wist niet dat die game zo goedkoop was nieuw, anders had ik hem niet eens in dit topic gezet.

Maakt niet uit hoor wist het zelf eerst ook niet, maar gister kado gekocht voor m'n vriendin toen zag ik het spel toevallig liggen voor 10 euro.
 
Back
Top