What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Tk: evga gtx 970 videokaart SOLD

Status
Not open for further replies.
Shit ik heb een SC en geen FTW, anders had dit een mooie SLI kunnen zijn.

Leuk al die afkortingen...
 
Beest van een kaart. Ik heb sinds een maandje of 2 ook een 970 in m'n systeem en draai Rainbow Six Seige op ultra settings. Aanrader!
 
Ik wil mijn GPU ook binnenkort gaan upgraden met deze kaart, maar dan zal er een andere voeding moeten komen. Dus het wordt me dan wat te prijzig.
Misschien bij Battlefield 5.
Een beest deze kaart!!!
 
Milspex":fwwwfsm8 said:
Rainbow Six Siege is zoooo vet he

<offtopic maar free bump>
Speel jij 'm op PC? Zoja dan zou je me kunnen toevoegen, m'n nick is mr-jinxz. Ace's maken!
R6 is echt monsterlijk vet. De manier waarop je je omgeving kunt gebruiken in je voordeel door bijvoorbeeld gaten te slaan in muren, vloeren open te breken, drones gebruikt om enemies te spotten en natuurlijk je specialiteiten van je character te gebruiken om elkaar te helpen. Geniaal spel en na een kleine learning curve echt rewarding om te ownen terwijl je team over je schouder mee kijkt ;)
</offtopic maar free bump>
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top