What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK:EUROKNALLER Naomi deal! Arcade, Console (Upd. 30-04)

Psykick":xcng6jgt said:
Damn! Wat een goede prijzen!

Dat scherm van die Astro komt ooit bij mij vandaan en was echt mijn paradepaardje. Een fantastisch plaatje en absoluut de dealmaker voor die kast. De monitor alleen is al ca. €300,- waard in deze staat! Als je een Candy nog wilde hebben vind ik dit echt je kans.

Thanks hasan, er is inderdaad destijds voor een vermogen aan deze kast verspijkerd. Beeld is echt superscherp en er zit een NIEUW panel er in.

Dat was de listingronde van vandaag, mocht iemand nog vragen hebben PM me even.

Mvg,

Farian
 
PM

p.s. Is dat een rodotron trisync chassis oid wat er in zit met de originele buis dan?
 
Asure":39wfarz1 said:
PM

p.s. Is dat een rodotron trisync chassis oid wat er in zit met de originele buis dan?

Is een Hei-Wa (oid) trisync chassis met een Nanao tube doe ooit bij hasan vandaan gekomen is...
 
Damn. Het is dat ik hier al een Astro in de woonkamer heb, en mijn vrouw me vermoord. Iemand een Astro kopen? :)
 
BUMP!

Pricedrop voor de volgende items:

New Astro City: 525
Naomi universal: 175
Neo Geo X: 100
Complete netboot set voor 100
 
Het is dat ik verdomme het geld niet heb en ook niet echt een cab erbij nodig heb, maar die NAC is toch echt fokking goed geprijsd hoor, dat was ie bij 595 al, maar ja het zal dus echt crisis zijn!
 
Dr Doggystyle":11bpw3vg said:
jammer dat ik geen grote bus heb anders had ik het wel geweten :)

Jammer dat ik geen knaken heb maar wel een grote bus ;)
Hele strakke prijs voor die cab!
 
Dr Doggystyle":13s43khk said:
jammer dat ik geen grote bus heb anders had ik het wel geweten :)

Heb ik hetzelfde met m'n huis...niet dat ik een extra NAC nodig heb. Ik denk dat als ik de ruimte zou hebben dat ik hem wel had gekocht. Bizar dat nog niemand toegehapt heeft.
 
cthulhu":3dhaf5an said:
Bizar dat nog niemand toegehapt heeft.

Verbaast me ook een beetje :) NOS origineel paneel, perfecte tube, nieuwe repromarquee.. die 3 dingen samen zijn al meer waard!

Zorg dat ie binnen de community blijft mensen! Koop die cab! :D
 
Back
Top