What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Cowboy Bebop The Movie: Illustration Art Book

Status
Not open for further replies.

General Wong

Combo Keeper
Ik verkoop mijn exemplaar van het Cowboy Bebop The Movie: Illustration Art Book. Mag tegen elk aannemelijk bod weg. Bieden exclusief 2 euro verzendkosten (in bubbeltjes enveloppe). Ziet er nog prima uit. Ik heb geprobeerd om er duidelijke foto's van te maken, maar of dit gelukt is, is een 2de.

dscf00028vo.jpg

dscf00037ms.jpg

dscf00041nb.jpg

dscf00058tz.jpg

dscf00065uq.jpg

dscf00077sm.jpg

dscf00086ef.jpg

dscf00097xr.jpg

Hoeveel pagina's? En hoeveel zou je er ongeveer voor willen hebben? Dan weet ik of ik evt. nog wat kan bieden of dat het gewoon ver boven mijn budget ligt :)

Voor 18 inc. mag hij direct weg (hint :P).

Ik zal als ik thuis kom even kijken hoeveel pagina's het zijn, ik gok ca. 200 ofzo. Kunnen er ook makkelijk 100 meer zijn, moet ik echt ff checken :).

17 incl dan? Ik 16, jij 18.. Dus 17 incl en het is een deal? 8)

18 inc heb ik best over voor vette artwork van een van de stijlvolste anime series.

Gefeliciteerd dan, ik moet sparen voor een LCD televisie dus kan mn geld eigenlijk wel goed houden, maar ik vond deze zo mooi =P
I stop, you can have it =)

Status
Not open for further replies.
Back